دشمنان با مردم‌سالاری ایرانیان مخالف هستند


دشمنان با مردم‌سالاری ایرانیان مخالف هستند

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمنان با مردم‌سالاری در ایران مخالف هستند، گفت: دشمن با حضور مردم در انتخابات مخالف هستند، پشتوانه‌ نظام اسلامی ایران مردم و آرای آنان است و دشمنان می‌خواهند این پشتوانه‌ها را از نظام اسلامی سلب کنند.

احمد راستینه هفشجانی در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه امام راحل مظهر عقلانیت بودند، اظهار کرد: نخستین نمونه مردم‌سالاری بنیان‌گذار کبیر انقلاب، گزینش مردم‌سالاری یعنی تکیه‌ به آرای مردم برای نظام سیاسی کشور بود و انتخابات با تکیه بر رای مردم، یکی از مظاهر روشن عقلانیت امام در مکتب حیات‌بخش و نجات‌بخش او بود.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دشمن می‌خواهد ملت ایران در انتخابات، مشارکت قوی و نمایانی نداشته باشد، افزود: ملت باهوش، بیدار و آزموده ایران در طول بیش از چهار دهه گذشته از همه گردنه‌های سخت عبور کرده‌اند.

راستینه با بیان اینکه دشمنان با مردم‌سالاری ایرانیان مخالف هستند، گفت: دشمن با حضور مردم در انتخابات مخالف هستند، پشتوانه‌ نظام اسلامی ایران مردم و آرای آنان است و دشمنان می‌خواهند این پشتوانه‌ها را از نظام اسلامی سلب کنند.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی در پایان یادآور شد: هر کسی به استحکام نظام، اسلام و مردم ایران علاقه‌مند است، باید در انتخابات شرکت کند.

انتهای پیام


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

2 خودرو جدید به تجهیزات آتش‌نشانی شهرکرد پیوست