2 کشته بر سر کاشت گل!


2 کشته بر سر کاشت گل!

درگیری مسلحانه بر سر کاشت گل در شهرستان بروجرد دو کشته برجای گذاشت.

به گزارش مشرق، صبح روز چهارشنبه ۲۴‌مهرماه قاضی محمد تقی شعبانی، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران پلیس از مرگ مشکوک پسر جوانی در یکی از بیمارستان‌های جنوب تهران با خبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره‌دهم پلیس‌آگاهی راهی محل شد. تیم جنایی روی تخت بیمارستان با جسد پسر ۲۵‌ساله‌ای به نام حشمت روبه‌رو شدند که حکایت از آن داشت مقتول با شلیک گلوله مجروح و بعد از انتقال به بیمارستان فوت شده‌است.

بررسی‌های مأموران پلیس نشان داد حشمت ساکن شهرستان بروجرد بوده که شهریورماه در درگیری با شلیک گلوله زخمی و بعد از مدتی برای درمان به بیمارستانی در تهران منتقل می‌شود و در نهایت ساعتی قبل بر اثر شدت جراحات روی تخت بیمارستان به کام مرگ می‌رود.

همچنین مشخص شد در آن حادثه مقتول همراه چهارنفر از دوستانش با تعدادی از بچه‌های محلش به خاطر گل با هم اختلاف داشتند این درگیری مرگبار را رقم می‌زنند.

یکی از بستگان مقتول گفت: حشمت و تعدادی از دوستانش در یکی از روستاهای بروجرد باغچه‌ای داشتند که در آن گل می‌کاشتند. از طرفی هم تعداد دیگری از بچه‌های همان محل مدعی بودند که باغچه متعلق به آن‌ها است. البته این دو گروه با هم اختلاف مالی هم داشتند و به همین خاطر چند باری با هم درگیر شده‌بودند و همیشه هم برای هم شاخ و شانه می‌کشیدند. روز شنبه ۲۰‌شهریور امسال حشمت همراه سه نفر از دوستانش سوار بر خودرو بودند که گروه رقیبشان خودروی آن‌ها را با اسلحه شکاری به رگبار می‌بندند و بعد به سرعت از محل فرار می‌کنند. در آن حادثه یکی از دوستان حشمت در دم کشته شده‌بود و حشمت و دو دوست دیگرش هم زخمی و به بیمارستان منتقل شده‌بودند.

دو دوست زخمی چند روزی بعد حالشان خوب شد، اما حشمت هر روز حالش بدتر می‌شد تا اینکه پزشکان بیمارستان بروجرد تشخیص دادند برای ادامه درمان حشمت را به تهران منتقل کنیم. در نهایت روز دوشنبه ۵‌مهرماه حشمت را برای درمان به تهران آوردیم و در بیمارستان بستری کردیم، اما متأسفانه او پس از ۱۹‌روز بستری در تهران بر اثر شدت جراحات فوت کرد.

وی در پایان گفت: مأموران پلیس هنوز در تلاشند که عاملان این دو قتل را بازداشت کنند.

همزمان با انتقال جسد مقتول به پزشکی قانونی قاضی شعبانی با صدور قرار عدم صلاحیت پرونده را برای رسیدگی به دادسرای محل حادثه فرستاد.

منبع: روزنامه جوان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تاثیر سال اژدها بر متولدین سال‌های دیگر چگونه است؟