ورشتپن کابوسی برای شکست در رقابت قهرمانی ندارد


مکس ورشتپن (https://f1iran.com/drivers/max-verstappen/)، راننده ردبول فکر می کند که قهرمانی در فرمول یک زندگی او را تغییر نمی دهد و کابوسی برای شکست از لوئیس همیلتون در رقابت قهرمانی 2021 ندارد. مکس در جدول رانندگان با 6 امتیاز اختلاف نسبت به لوئیس همیلتون پیشتاز است، اما با برتری بدست آمده در چند گرندپری گذشته، به نظر می رسد مسابقات ادامه فصل به...

مکس ورشتپن، راننده ردبول فکر می کند که قهرمانی در فرمول یک زندگی او را تغییر نمی دهد و کابوسی برای شکست از لوئیس همیلتون در رقابت قهرمانی 2021 ندارد.

مکس در جدول رانندگان با 6 امتیاز اختلاف نسبت به لوئیس همیلتون پیشتاز است، اما با برتری بدست آمده در چند گرندپری گذشته، به نظر می رسد مسابقات ادامه فصل به نفع مرسدس باشد.

مکس ورشتپن اذعان کرد:

صادقانه بگویم، [با قهرمانی] بعضی ها زندگی شان تغییر می کند اما برای من اینطور نیست.

البته این هدف من است و من همیشه سعی خواهم کرد بهترین باشم، اما این زندگی من را از نظر نحوه زندگی یا آنچه بعد از آن انجام خواهم داد، تغییر نمی دهد.

من رانندگان خوشحال یا افرادی را می بینم که قهرمانی کسب نکرده اند. من فکر می کنم هر کاری که در مسیر درست انجام می دهید، نباید بر زندگی شخصی شما تأثیر بگذارد.

اگر هرگز قهرمانی نگیرم، حداقل یک فرد درد کشیده و غمگین نیستم. بعد از فرمول یک کارهای زیادی خواهم داشت.

برای من فرمول یک بخشی از زندگیست، اما در واقع مهمترین آن خارج از فرمول یک است. شاید [برخی] افراد واقعاً نمی دانند چگونه با آن برخورد کنند.

اینطور نیست که نصف شب بخاطر دیدن کابوس در این مورد بیدار شوم. [قهرمانی در فرمول یک] زندگیم را تغییر نخواهد داد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

معرفی بهترین خودروهای تاریخ کشور آلمان