شک ورشتپن به استراتژی ردبول در گرندپری آمریکا 2021


شک ورشتپن به استراتژی ردبول در گرندپری آمریکا 2021 (https://f1iran.com/182714/%d8%b4%da%a9-%d9%88%d8%b1%d8%b4%d8%aa%d9%be%d9%86-%d8%a8%d9%87-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d8%aa%da%98%db%8c-%d8%b1%d8%af%d8%a8%d9%88%d9%84-%d8%af%d8%b1-%da%af%d8%b1%d9%86%d8%af%d9%be%d8%b1%db%8c/) اولین بار در فرمول یک ایران | F1 IRAN (https://f1iran.com). پدیدار شد.

فرمول یک ایرانمکس ورشتپن راننده تیم ردبول بعد از گرندپری آمریکا بیان کرد که از تصمیم تیمش برای زودتر به پیت لین آمدن قانع نشده و ممکن بود نتیجه معکوس بدهد.

لوئیس همیلتون در آغاز گرندپری آمریکا2021 از مکس ورشتپن عبور کرد و ردبول راننده خود را برای آندرکات در دور دهم به پیت لین آورد که البته این تاکتیک جواب داد و او پیشتازی را بار دیگر به دست گرفت. مکس توانست رقیب خود را پشت سرش نگه دارد تا اینکه باز هم در قسمت پایانی مسابقه برای تعویض لاستیک به پیت لین رفت و به سمت پیروزی حرکت کرد.

توتو ولف ردبول را مستحق پیروزی دانست چراکه آنها در استراتژی خود بسیار تهاجمی عمل کردند. این استراتژی به قدری تهاجمی بود که پیشتاز امتیازی مسابقات از مطلوب بودن نتیجه آن مطمئن نبود.

او در این مورد گفت:

در استارت رده را از دست دادیم و برای بازپس گیری آن باید چاره ای می اندیشیدیم. لاستیک خوری پیست بالاست و ما نیز تصمیم گرفتیم تهاجمی عمل کنیم. مطمئن نبودم استراتژی درستی باشد اما چند دور آخر لذت بخش بود. در پیچ های با سرعت بالا ماشین یک وری می شد.

میک شوماخر به طور ناخواسته تبدیل به عامل حواس پرتی در دور پایانی شد چون باید از مسیر هردو نفر کنار می کشید. ورشتپن گفت که او آرزو می کرده رانندگان لپی در مکان و زمان مناسب کنار بکشند. شوماخر در مستقیمی به ورشتپن دی آر اس داد و اجازه نداد همیلتون به فاصله زیر یک ثانیه ای برسد.

مکس ورشتپن افزود:

بسیار سخت بود. لاستیک ها در شرایط ایده آلی نبودند و می دانستم لوئیس چقدر سریع است. اما توانستیم مدیریت کنیم. سبقت گیری اینجا سخت است اما اگر لاستیک ها خورده شوند زمان زیادی از دست می دهید. خوشبختانه این از دست دادن زیاد نبود.

در دو دور پایانی ماشین هاس شوماخر را دیدم و با خود گفتم لطفاً از سر راهم کنار برو. اما حق با او بود و در فاصله یک و نیم ثانیه ای بودم. لاستیک هایم درحال تیکه شدن بودند و دنبال کردن ماشین جلویی کار را سخت تر نیز می کرد. خوشبختانه توانستم از او دی آر اس بگیرم که مقداری کمک کرد. زمانی را که در پیچ ها از دست دادم در مستقیمی پس گرفتم.

شک ورشتپن به استراتژی ردبول در گرندپری آمریکا 2021شک ورشتپن به استراتژی ردبول در گرندپری آمریکا 2021

مکس ورشتپن و لوئیس همیلتون

وقتی از مکس درباره مضطرب بودنش بخاطر زود به پیت لین آمدن و آندرکات کردن همیلتون سوال شد، او گفت:

فقط از اینکه جلو افتادم خوشحال بودم چون اگر چیزی غیر از این بود داستان فرق می کرد و کار سخت می شد. البته که در آخر کار همه چیز مشخص می شود اما ترجیح می دهم پیشتاز باشم و تلاش شود از من سبقت گرفته شود تا اینکه برای پیشتازی حمله کنم. خوشبختانه همه چیز خوب پیش رفت.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ویژگی های افراد دو جنسه یا همان ترانس ها چگونه است ؟