فراری تحت فشار شدید رسانه های اسپانیایی


کارلوس ساینز (https://f1iran.com/drivers/carlos-sainz/)، عضو جدید اضافه شده به خانواده فراری تمام تلاش خود را می کند تا پیروز نبرد با رقبای خود و تیم سابقش یعنی مک لارن باشد. با این حال در هفته‌های اخیر، مکانیک های او آنچنان برای کسب نتایج قوی ساینز مصمم نبوده‌اند و در نتیجه پیت استاپ های بسیار کندی انجام می دادند که در نهایت بر نتایج مسابقه...

کارلوس ساینز، عضو جدید اضافه شده به خانواده فراری تمام تلاش خود را می کند تا پیروز نبرد با رقبای خود و تیم سابقش یعنی مک لارن باشد.

با این حال در هفته‌های اخیر، مکانیک های او آنچنان برای کسب نتایج قوی ساینز مصمم نبوده‌اند و در نتیجه پیت استاپ های بسیار کندی انجام می دادند که در نهایت بر نتایج مسابقه راننده اسپانیایی تأثیر می گذاشت.

پس از یک پیت استاپ فاجعه بار در ترکیه، فراری باز هم نتوانست یک پیت استاپ کمتر از 3 ثانیه برای ساینز در ایالات متحده داشته باشد. ساینز مجبور شد 5.6 ثانیه برای پیت استاپ در پیت باکس خود توقف کند و با از دست دادن جایگاه خود به دنیل ریکاردو و بعداً به والتری بوتاس بهای گزافی را پرداخت.

انتقاد رسانه های اسپانیایی بابت وضعیت کارلوس ساینز

رسانه های اسپانیایی این موضوع را ساده نمی گیرند. یک یا دو بار خطا باعث سر و صدا نمی شد، اما این واقعیت که همان اشتباهات بارها و بارها تکرار می شود، رسانه ها را عصبانی کرده است.

همانطور که توسط فرمولا پشن گزارش شده است، یکی از روزنامه های مادریدی فراری را به خاطر اتفاق پیت استاپ آمریکا مورد انتقاد قرار داد.

از عنوان تا محتوای داخل، اتهاماتی متوجه فراری بود که مطمئناً راننده سابق مک لارن را از شکست دادن هم تیمی جدیدش، چارلز لکلرک، عقب می اندازد. در این عنوان آمده بود:

برای چندمین بار است که فراری از ساینز عذرخواهی می‌کند.

این بدیهی است که حرکت فراری قابل قبول نیست. اما آنچه که تکان دهنده تر بوده این است که ساینز با وجود موانع، همچنان در فاصله قابل توجهی از هم تیمی خود قرار دارد. و چقدر شگفت انگیز خواهد بود اگر او موفق شود در مسابقات قهرمانی پیش بیفتد!

این نوشته را به اشتراک بگذارید

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

مدیر فراری: سطح انتظارات در شروع کار خیلی بالا بود