همیلتون: من در سال دوم قهرمان شدم اما مکس…


لوئیس همیلتون (https://f1iran.com/drivers/lewis-hamilton/) در مورد فشار اولین سال قهرمانی جهان خود صحبت میکند و اینکه عوامل خارجی با بی‌تجربه بودن او در آن زمان ترکیب شد که با نبرد فعلی او با مکس ورشتپن (https://f1iran.com/drivers/max-verstappen/) قابل مقایسه نیست. در شرایط کنونی رقابت قهرمانی جهان فرمول یک 2021، همیلتون می‌گوید که او صرفاً روی...

لوئیس همیلتون در مورد فشار اولین سال قهرمانی جهان خود صحبت میکند و اینکه عوامل خارجی با بی‌تجربه بودن او در آن زمان ترکیب شد که با نبرد فعلی او با مکس ورشتپن قابل مقایسه نیست.

در شرایط کنونی رقابت قهرمانی جهان فرمول یک 2021، همیلتون می‌گوید که او صرفاً روی خودش و اینکه چگونه مسابقه به مسابقه رانندگی کند، تمرکز می‌کند.

لوئیس همیلتون اظهار کرد:

من یک لحظه به این فکر نمی‌کنم که چه چیزی ممکن است برای او حواس‌پرتی ایجاد کند یا خیر، این به هیچ وجه مرا اذیت نمی کند.

اگر کارم را در حد توانم انجام دهم، مشکلی ندارم. من اینگونه به کارم نزدیک می شوم.

همیلتون درباره مقایسه قهرمانی اولش با رقابت امسال مکس گفت:

اولین عنوان قهرمانی من؟ وحشتناک بود. دوران وحشتناکی بود، اما او چطور، شش سال در فرمول یک حضور دارد؟ من سال دومم بود.

من از نظر مدیریت ساختار خوبی در اطرافم نداشتم، کمکی نداشتم که بدانم چگونه با تمام این گلوله های حواس پرت کننده که به سمت من پرتاب می شوند، برخورد کنم.

من خیلی تجربه نداشتم، همه ابزارها را نداشتم – به جز وسایل داخل ماشین – اما همه ابزارهای دیگر را یاد می گرفتم تا بتوانم یک هم تیمی عالی باشم، با گروه کار کنم تا پیشرفت کنیم، که آن موقع برای من متفاوت بود.

سپاسگزارم که تجربیاتی را کسب کردم، می‌دانم چگونه تیمم را بسازم، می‌دانم چگونه با تیمم برنده شوم و می‌دانم چگونه از فراز و نشیب‌ها با تیمم لذت ببرم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

عکس نوشته و متن روز جهانی دوقلوها | 25 عکس نوشته و پیامک تبریک روز جهانی دوقلوها