لوئیس و مکس در صورت لزوم با یکدیگر برخورد خواهند کرد


توتو ولف فکر می‌کند که اگر بحث عنوان قهرمانی در ابوظبی مطرح باشد، لوئیس همیلتون (https://f1iran.com/drivers/lewis-hamilton/) و مکس ورشتپن (https://f1iran.com/drivers/max-verstappen/) ممکن است با یکدیگر برخورد کنند، اگر به معنای تضمین قهرمانی جهان باشد. مدیر تیم مرسدس فکر می‌کند که مسابقات قهرمانی فرمول یک (https://f1iran.com/) 2021 می‌تواند به...

توتو ولف فکر می‌کند که اگر بحث عنوان قهرمانی در ابوظبی مطرح باشد، لوئیس همیلتون و مکس ورشتپن ممکن است با یکدیگر برخورد کنند، اگر به معنای تضمین قهرمانی جهان باشد.

مدیر تیم مرسدس فکر می‌کند که مسابقات قهرمانی فرمول یک 2021 می‌تواند به سال‌های آیرتون سنا و آلن پراست بازگردد، که دو بار در سوزوکا در نبردهای تعیین‌کننده قهرمانی خود با یکدیگر برخورد کردند و هر دو از آن تصادف‌ها یک قهرمانی جهانی گرفتند.

مدیر تیم مرسدس گفت:

اگر قرار بود به سناریوی آخرین مسابقه در ابوظبی برسد و آنها برای عنوان قهرمانی با یکدیگر مسابقه دهند، هر کسی که جلوتر باشد قطعاً سعی خواهد کرد همان کاری را انجام دهد که در سال های سنا-پروست انجام شد.

در مونزا چه گذشت؟ ورشتپن لوئیس را بیرون کرد چون می‌خواست سبقت بگیرد و سریع‌تر بود. و این کاملا قابل درک است.

اگر برای قهرمانی مسابقه می‌دهید و می‌بینید که با سبقت گرفتن طرف مقابل، او دور می‌شود، چه وسیله‌ای دارید غیر از حرکتی که مطمئن شوید او نمی‌تواند سبقت بگیرد؟

ما این داستان را با شوماخر و ویلنوو، دو بار با سنا و پراست دیدیم.

من هرگز دستور تصادف با کس دیگر را نمی دهم، اما اگر آنها به آخرین مسابقه بروند و هر کسی که جلوتر است قهرمانی را به دست آورد، اوضاع رقابت سخت می شود.

و من فکر نمی‌کنم بتوانید آن را کنترل کنید، فکر نمی‌کنم بخواهید همیلتون و ورشتپن را کنترل کنید زیرا آنها گلادیاتورهای ماشین‌هایشان هستند.

این همان چیزی است که این ورزش را بسیار جالب می کند، زیرا در طبیعت ما ریشه دوانده است.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تست شخصیت شناسی/ در این تصویر چه می بینید؟