استون مارتین خواهان یک ماشین بهتر برای فتل


مدیر تیم فرمول یک استون مارتین معتقد است که اگر یک ماشین بهتر به سباستین فتل (https://f1iran.com/drivers/sebastian-vettel/) بدهند، آنگاه عملکرد لازم را از قهرمان خود خواهند گرفت. یک تغییر کلیدی در مقررات ایرودینامیکی از سال 2020 تا 2021، منجر به این شده است که خودروهای ریک پایین – مانند مرسدس و استون مارتین – نیروی رو به پایین بیشتری را در مقایسه...

مدیر تیم فرمول یک استون مارتین معتقد است که اگر یک ماشین بهتر به سباستین فتل بدهند، آنگاه عملکرد لازم را از قهرمان خود خواهند گرفت.

یک تغییر کلیدی در مقررات ایرودینامیکی از سال 2020 تا 2021، منجر به این شده است که خودروهای ریک پایین – مانند مرسدس و استون مارتین – نیروی رو به پایین بیشتری را در مقایسه با رقبای خود از دست بدهند.

در نتیجه استون مارتین موفقیت چندانی در امسال نداشته و از طرف دیگر عملکرد فتل را نیز تحت تاثیر قرار داده است. فتل پس از کسب مقام دوم در گرندپری آذربایجان، امسال برای تیم جدیدش روی سکو رفته است و اگر به دلیل نقض قوانین سوخت پس از مسابقه مجارستان از نتیجه حذف نمیشد، برای دومین بار روی سکو حاضر می شد.

اوتمار سافنور همچنان از عملکرد سباستین فتل تحت تاثیر قرار گرفته است:

سب کار بزرگی برای ما انجام می دهد و ما واقعا از کار با او لذت می بریم.

واقعاً مایه تاسف است که به دلیل شرایطی که در آن قرار گرفتیم نتوانستیم به او یک ماشین رقابتی برای رانندگی در رده های جلو بدهیم.

اگر ماشین بهتری به او بدهیم او هم کارش را در ماشین انجام می دهد.

مدیر استون مارتین درباره دیگر راننده اش، لنس استرول نیز گفت:

لنس نیز از سباستین چیزهای زیادی یاد گرفت.

ما دو راننده بزرگ داریم و مشتاقانه منتظر هستیم که در سال آینده یک ماشین جدید به آنها بدهیم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

معرفی بهترین خودروهای تاریخ کشور آلمان