اعتباراتی برای سرعت دادن به پروژه‌های نیمه تمام نوسازی و تجهیز مدارس همدان در نظر گرفته شد


اعتباراتی برای سرعت دادن به پروژه‌های نیمه تمام نوسازی و تجهیز مدارس همدان در نظر گرفته شد

معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از تامین اعتبار برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام استان همدان در چهار بخش، خبر داد و گفت: اعتباراتی برای سرعت دادن به پروژه‌های نیمه تمام، استانداردسازی سیستم گرمایشی و سرمایشی، تجهیزات هنرستانی و تجهیزات کمک آموزشی در نظر گرفتیم.

مهراله رخشانی‌مهر، پنج‌شنبه ۲۵ آذرماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: پروژه‌های نیمه تمام استان همدان در وضعیت خوبی قرار دارد و ما تصمیم گرفتیم با در نظر گرفتن بودجه مناسب به روند اتمام این پروژه‌ها، سرعت بدهیم.

رخشانی‌مهر تصریح کرد: اولویت اول ما تکمیل پروژه‌هایی است که بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشتند تا برای دهه فجر، آماده شوند و پس از آن نیز به پروژه‌هایی که بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشتند، رسیدگی خواهیم کرد.

وی در رابطه با اعتبار در نظر گرفته شده برای اتمام پروژه‌های استان، مطرح کرد: هنوز به اعداد و رقم نرسیدیم اما اعتباراتی برای سرعت دادن به پروژه‌های نیمه تمام، استانداردسازی سیستم گرمایشی و سرمایشی، تجهیزات هنرستانی و تجهیزات کمک آموزشی در نظر گرفتیم.

معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در رابطه با مسئله تهویه کلاس‌های درس با توجه به بازگشایی مدارس و شیوع کروناویروس، توضیح داد: تا الان هر اقدامی در حوزه تهویه کلاس‌ها انجام شده از بودجه نوسازی مدارس صورت گرفته و اعتبارات خوبی در این زمینه تخصیص داده شده و باز هم مساعدت‌هایی خواهیم داشت.

رخشانی‌مهر در رابطه با پروژه‌های تربیت‌بدنی حوزه آموزش‌وپرورش، گفت: اعتبار لازم برای برخی سالن‌های ورزشی را از محل اعتبار سفر رئیس جمهور، تامین خواهیم کرد.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ویژگی های افراد دو جنسه یا همان ترانس ها چگونه است ؟