آبرو‌ ریزی جدید در پرسپولیس ؛ شبکه خبر صدا و سیما افشا کرد + سند


آبرو‌ ریزی جدید در پرسپولیس ؛ شبکه خبر صدا و سیما افشا کرد + سند

مهدی رسول پناه مدیر عامل اسبق باشگاه پرسپولیس در گفتگو با برنامه چهار سوی لیگ شبکه خبر ضمن انتقاد شدید از مدیریت محمد حسن انصاری فرد در باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که قرارداد آنتونی استوکس 20 اشکال داشته است و این باشگاه هیچ شانسی برای شکایت از استوکس به فیفا نداشته است . نوشته آبرو‌ ریزی جدید در پرسپولیس ؛ شبکه خبر صدا و سیما افشا کرد + سند...

آبرو‌ ریزی جدید در پرسپولیس ؛ شبکه خبر صدا و سیما افشا کرد + سند

مهدی رسول پناه، مدیرعامل اسبق پرسپولیس در گفتگوی تلفنی با برنامه چهار سوی لیگ شبکه خبر : قرارداد آنتونی استوکس به قدری اشکال داشت که رویمان نمی شد به فیفا شکایت کنیم
نویسنده : ParsFootball NewsAgency
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه 3 دی 1400 | 8:15

آبرو‌ ریزی جدید در پرسپولیس ؛ شبکه خبر صدا و سیما افشا کرد + سند

مهدی رسول پناه مدیر عامل اسبق باشگاه پرسپولیس در گفتگو با برنامه چهار سوی لیگ شبکه خبر ضمن انتقاد شدید از مدیریت محمد حسن انصاری فرد در باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که قرارداد آنتونی استوکس ۲۰ اشکال داشته است و این باشگاه هیچ شانسی برای شکایت از استوکس به فیفا نداشته است .

آبرو‌ ریزی جدید در پرسپولیس ؛ شبکه خبر صدا و سیما افشا کرد + سند

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تنها پس از چند روز پس از تسویه باشگاه پرسپولیس با گابریل کالدرون سرمبی سابق این باشگاه ، پرسپولیسی ها محکوم به پرداخت مبلفی در حدود ۸۰ هزار دلار به آنتونی استوکس مهاجم ایرلندی سابق خود شدند . مهاجمی که برای پرسپولیس کمتر از ۷۰ دقیقه به میدان رفت .

مهدی رسول پناه، مدیرعامل اسبق پرسپولیس در گفتگوی تلفنی با برنامه چهار سوی لیگ شبکه خبر ضمن انتقاد شدید از مدیریت محمد حسن انصاری فرد در باشگاه پرسپولیس از اشکالات عجیب در قرار داد آنتونی استوکس با پرسپولیس پرده برداشت .

رسول پناه گفت :

قرارداد استوکس ۲۰ مورد اشکال داشت و مهمترین عامل اختلاف بین هیئت مدیره و مدیرعامل بود. در برخی موارد، متن انگلیسی با متن فارسی همخوانی نداشت. زرنگی ما این بود که قرارداد را فسخ کردیم. این قرارداد به قدری مشکل داشت که ما رویمان نمی شد تا به فیفا شکایت کنیم .

گفتنی است آنتونی استوکس مهاجم ایرلندی پرسپولیس یک ماه بعد از امضای قرارداد بعد از سفر تیم به امارات برای بازی در لیگ قهرمانان آسیا، دیگر به ایران بازنگشت و رسما پرسپولیس را ترک کرد. در این شرایط مدیران وقت پرسپولیس مدعی بودند در قرارداد او بندهایی وجود دارد که بر اساس این بندها به خاطر غیبتش و ترک غیر موجه پرسپولیس با جرایم سنگین روبه‌رو خواهد شد اما این بازیکن نه تنها جریمه نشده، بلکه با شکایت به فیفا، پرسپولیس را محکوم به پرداخت ۸۳ هزار و ۳۳۳ دلار کرده است.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

پست را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید