کردی: صنعت برق ایران همواره سربلند بوده است


کردی: صنعت برق ایران همواره سربلند بوده است

طی مراسمی با حضور ویدئوکنفرانسی مدیرعامل شرکت توانیر و مسئولان ارشد صنعت برق فارس، سرپرست جدید شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، معرفی شد.

دوشنبه ۱۳ دیماه، مراسم تکریم احمدرضا خسروی مدیرعامل سابق و معارفه حمیدرضا جلایر به عنوان سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان فارس با حضور مدیرعامل و سایر مقامات ارشد شرکت توانیر، مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری فارس، مدیران عامل شرکت های صنعت برق استان فارس، رئیس مجتمع عالی آموزش و پژوهشی فارس، دبیر شورای فرهنگی صنعت آب و برق فارس و جمعی از مقامات، معاونین، مدیران و کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان فارس در سالن اجتماعات این شرکت برگزار شد.

در این مراسم که به صورت ویدئوکنفرانسی با مرکز پایش توانیر برگزار شد، مدیر عامل شرکت توانیر با تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام فاطمیه و گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردارحاج قاسم سلیمانی، مهمترین ویژگی کار در صنعت برق را خدمت گزاری خالصانه عنوان کرد.

آرش کردی، خدمت در صنعت برق را کاری حساس و مهم دانست و با بیان اینکه شاغلان این صنعت باید از خودگذشته باشند زیرا زندگی مردم به این صنعت وابسته بوده و هیچ نقصی در خدمت رسانی پذیرفتنی نیست، افزود: صنعت برق، تاکنون توانسته علی رغم تمامی مشکلات و چالش ها در عرصه خدمت گزاری صادقانه به مردم و تامین برق مطمئن وپایدار رکوردهایی را از خود برجای گذارد و به عنوان یک الگوی موفق در امر توسعه و ظرفیت سازی درکشور مطرح گردد.

کردی همچنین با بیان اینکه مدیران باید دوران مدیریت خود را به عنوان فرصتی مغتنم جهت خدمت گزاری به مردم بدانند، ابراز داشت: تلاش های مجموعه صنعت برق کشور در جهت بهره مندی مصرف کنندگان از خدمات صنعت برق و کاستن از بروز بحران در این عرصه است.

مدیرعامل توانیر فعالیت و مسئولیت در شرکت های توزیع را سخت و مهم عنوان کرد و یادآور شد: کارکنان صنعت برق تاکنون از تمامی بحران‌ها سربلند بیرون آمده اند که امیدواریم برای تابستان سال ۱۴۰۱ نیز بتوانیم با همدلی، همفکری و تلاش جمعی، مشکلات تامین برق را مرتفع سازیم تا خللی در امور مردم شریف کشور ایجاد نشود.

مدیرعامل توانیر خاطرنشان کرد: باید کوچکترین فرصت ها احصا شود و اقدامات مشخص شده توسط وزارت نیرو و شرکت مادر تخصصی، قدم به قدم اجرا شود تا دچار نقص در اجرا و پیاده سازی برنامه ها نشویم.

کردی همچنین توزیع نیروی برق استان فارس را از شرکت های موفق و پیشرو در امر مدیریت مصرف برق و اجرای برنامه های پیک بار در تابستان معرفی و اضافه کرد: این شرکت در سال های اخیر در زمینه برنامه های پیک بار و مدیریت مصرف، عملکرد بسیار مطلوبی داشته است.

مدیرعامل توانیر از زحمات چند ساله احمدرضا خسروی تشکر کرد و با معرفی حمیدرضا جلایر به عنوان سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، گفت: ایشان نیز از بدنه شرکت برق و با سابقه فعالیت‌های تخصصی درخشان است و امید می‌رود با فعالیت موثر در این حوزه شاهد رشد و شکوفایی دوچندان فعالیت‌های شرکت توزیع نیروی برق استان فارس باشیم.

مدیرعامل سابق شرکت توزیع نیروی برق استان فارس نیز نیز با اشاره به شرایط سخت و چالش های فعالیت در این شرکت گفت: برخلاف تصور عموم، بیشتر مناطق فارس در منطقه گرمسیر یک قرار دارد که همین موضوع مدیریت بار را سخت تر می کند.

احمدرضا خسروی،کسب موفقیت های متعدد بدست آمده در این شرکت را نتیجه همدلی و تلاش شبانه روزی کارکنان دانست و گفت: تلاش و سخت کوشی کارکنان خدوم سبب شده است تا در طی چند سال اخیر این شرکت دستاوردهای قابل ملاحظه ای داشته باشد و باوجود چالش ها و مشکلات به موفقیت هایی در عرصه های مختلف دست یابد.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان فارس نیز طی سخنانی صنعت برق را یکی از مهم ترین ارکان توسعه و پیشرفت کشور دانست و گفت: ارتقای شاخص های صنعت برق می تواند نقش به سزایی در رضایت مردم داشته باشد.

حمیدرضا جلایر، شرکت توزیع نیروی برق استان فارس را جزو شرکت های خدمت رسان برتر در سطح استان و کشور دانست و ابراز امیدواری کرد با بهره گیری از سرمایه نیروی انسانی، به عنوان مهمترین منبع رشد سازمان و حمایت مسئولان استانی و مدیران ارشد صنعت برق این مسئولیت سنگین را با تلاش جمعی در این شرکت به سرانجام برسانیم و تامین برق مطمئن و پایدار را تداوم ببخشیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...