حضور پژو پارس پلاس در مزایده ایران خودرو؟ رینگ و صفحه نمایش روی نسخه جدید


حضور پژو پارس پلاس در مزایده ایران خودرو؟ رینگ و صفحه نمایش روی نسخه جدید

در مزایده اخیر ایران...

در مزایده اخیر ایران خودرو که در هفته جاری برگزار شد، چند دستگاه پژو پارس XU7 با مدل 1400 وجود داشتند که نکات بسیار جالبی داشتند. نکاتی که قطعاً از چشمان خودروبانک پوشیده نبود و سعی کردیم به سرعت گزارشی را برای شما مخاطبین تهیه کنیم.

پژو پارس های حاضر در این مزایده دارای رینگ بودند، آپشنی که مدت ها است از روی این خودرو حذف شده است. همچنین در داخل کابین آن نیز مشاهده می شود که یک صفحه نمایش بزرگ لمسی نیز بکار گرفته شده است. همین دو آپشن و مدل 1400 خودروها این شایعه را ایجاد می کند که گویا این خودروهای نمونه های اولیه پژو پارس پلاس هستند که به صورت آزمایشی تولید شده اند و حال به دلایلی همچون خط و خش به مزایده گذاشته شده اند.

حضور پژو پارس پلاس در مزایده ایران خودرو؟ رینگ و صفحه نمایش روی نسخه جدیدرینگ پژو پارس پلاس

کارکرد یکی از این خودروهای حاضر در این مزایده، تنها 24 کیلومتر است و قیمت پایه کارشناسی 232 میلیون تومان است. قیمتی که قطعاً با قیمت پژو پارس پلاس تولید نهایی فاصله دارد اما لااقل می توان گفت که کف قیمت این خودرو با ایراد و بدون گارانتی 232 میلیون تومان خواهد بود.

حضور پژو پارس پلاس در مزایده ایران خودرو؟ رینگ و صفحه نمایش روی نسخه جدیدصفحه نمایش پژو پارس پلاس

پژو پارس پلاس در راستای محصولات جدید ایران خودرو خواهد بود و احتمالاً در آینده نزدیک توسط این خودروساز جاده مخصوص به بازار خودرو عرضه خواهد شد. پژو پارس همواره جزو خودروهای پرطرفداری در بازار آزاد بوده و قطعاً عرضه پژو پارس پلاس می تواند نظر بسیاری را در بازار به سوی خود جلب کند، اما قطعاً تغییراتی همچون اضافه شدن رینگ و یا صفحه نمایش در دنیای امروز خودروی جهان، تغییراتی بسیار اندک و ناچیز برای نامگذاری بعنوان یک خودروی جدید و اضافه کردن پسوند "پلاس" است!

حضور پژو پارس پلاس در مزایده ایران خودرو؟ رینگ و صفحه نمایش روی نسخه جدیدقیمت پژو پارس پلاس در مزایده


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

بررسی کامل خودرو برقی هوندا ENS1، خودرو وارداتی معین خودرو در راه بازار کشور + عکس