اجرای 12 پروژه محرومیت زدایی در پلدشت


اجرای 12 پروژه محرومیت زدایی در پلدشت

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت گفت: امسال 12 پروژه محرومیت زدایی با محورهای احداث مسکن مددجویی، مرمت مساکن محروم، احیاء قنات، آب رسانی در این شهرستان اجرا شده است.

سرهنگ پاسدار منصور یوسفی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه رفع محرومیت و کمک به ایجاد زیرساخت‌ها از رویکردهای سپاه و بسیج سازندگی است، افزود: تمام توان خود را بکار گرفته ایم تا بتوانیم بخشی از غبار محرومیت را از سیمای مناطق کمتر برخوردار شهرستان، کنار بزنیم.

وی ادامه داد: امسال 4 باب مسکن مددجویی، 5 باب مرمت مساکن محروم، احیای ۲ باب قنات و آب رسانی به ۲ روستا صورت گرفته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت گفت: در پروژه احیاء قنات ۵۰۰ خانوار و آب رسانی به روستاها ۴۰۰ خانوار از نعمت آب شرب سالم برخوردار شدند.

سرهنگ یوسفی تاکید کرد: مجموع اعتبارات هزینه شده برای این طرح ها بالغ بر ۵ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال است.

وی تصریح کرد: هدف اصلی بسیج سازندگی خدمت به محرومین بوده و در همین راستا در مناطقی که مشکلات بر سر راه اشتغال و خدمت وجود دارد کارهایی را در جهت رفع موانع و تسهیل امور انجام می دهد که این تلاش های به طور قطع به رونق تولیدات داخلی منجر می شود.

وی اظهار کرد: ما عقیده داریم که اشتغال زایی مشکل عمده کشور بوده و با ارائه وام های خود اشتغالی و کمک های بلاعوض از ایجاد و گسترش کارگاه های اشتغال آفرینی حمایت می کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت با اشاره به میزان تاثیر اعتای وام های اقتصاد مقاومتی در این شهرستان افزود: امسال ۲۰ میلیارد ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی در سطح شهرستان به بانک ها معرفی شده است.

سرهنگ یوسفی گفت: تسهیلات اقتصاد مقاومتی تا به این لحظه برای ۵۰ نفر بصورت مستقیم و ۱۵۰ نفر بصورت غیر مستقیم اشتغال پایدار ایجاد کرده است.

وی تصریح کرد: دامداری، قالی بافی، خیاطی، گیاهان دارویی و عرقیات، جوجه کشی، قارچ، زنبور عسل و کارگاه میوه خشک کنی از محورهای وام های اقتصاد مقاومتی در سطح شهرستان است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

صید ماهی از دریاچه سد مهاباد آغاز شد