معاون سازمان بازرسی مکلف به پیگیری پرونده‌ای درباره تملک وثیقه توسط بانک شد


معاون سازمان بازرسی مکلف به پیگیری پرونده‌ای درباره تملک وثیقه توسط بانک شد

تهران - ایرنا - رئیس سازمان بازرسی کل کشور با حضور دو ساعته در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه، درخواست‌های تعدادی از مراجعه کنندگان را بررسی و دستورات لازم را صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، ذبیح الله خدائیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور عصر امروز دوشنبه با حضور در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه، درخواست‌های تعدادی از مراجعه کنندگان که در حیطه اختیارات و مسئولیت‌های قانونی رئیس سازمان بازرسی بود، بررسی و دستورات لازم را صادر کرد.

وی در جریان استماع اظهارات مراجعه کننده‌ای از استان اردبیل درباره تملک وثیقه توسط بانک به معاون نظارت و بازرسی امور اقتصادی سازمان ماموریت داد موضوع را با همکاری بازرس کل استان پیگیری کند.

خدائیان در خصوص مشکل مراجعه کننده‌ای از گیلان که در پی پرونده‌های متعدد با شکایت شاکی خصوصی، شهرداری و کمیسیون ماده ۱۰۰ حق ورود به منزل از وی سلب شده بود، در تماس تلفنی با رئیس کل دادگستری استان گیلان در جریان پرونده قرار گرفت و ضمن ارائه پیشنهادات قضایی برای رسیدگی و حل و فصل پرونده‌های این مراجعه‌کننده، دستوراتی در این زمینه صادر کرد.

بر اساس اعلام سازمان بازرسی کل کشور در جریان حضور ذبیح الله خدائیان در مرکز ارتباطات مردمی، مجموعا ۱۰ پرونده مورد بررسی قرار گرفت و ۱۵ نفر از نمایندگان اعضای تعاونی‌های ۳۳ گانه در ملاقات با رئیس سازمان بازرسی کل کشور مشکلات خود را مطرح کردند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

زیباترین مدل های تاج برای جشن الفبا (دخترانه/پسرانه)