فراخوان نمایشگاه‌های «هنربانو» در شیراز منتشر شد


فراخوان نمایشگاه‌های «هنربانو» در شیراز منتشر شد

شیراز-ایرنا-معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز گفت: فراخوان نمایشگاه‌های «هنربانو» با هدف ایجاد فرصت مناسب برای ارتقا و بروز توانمندی‌های بانوان و حمایت از تولید داخلی منتشر شد.

مصطفی مشفقیان شنبه در جمع خبرنگاران با یادآوری نامگذاری سال ۱۴۰۰ به عنوان تولید، مانع زدایی‌ها و پشتیبانی‌ها، اظهار کرد: حوزه معاونت اجتماعی و مشارکت‌های مردمی شهرداری شیراز، در قالب نمایشگاه‌های «هنربانو»، فرصتی را برای حمایت از عرضه تولیدات صنایع دستی و مشاغل خانگی بانوان با هدف ایجاد فرصت مناسب برای ارتقا و بروز توانمندی‌های بانوان و حمایت از تولید داخلی فراهم کرده است.

معاون شهردار شیراز با دعوت از بانوان علاقه‌مند و واجد شرایط برای حضور در این نمایشگاه افزود: کلیه صنایع دستی و هنرهای دستی خانگی که توسط شخص ثبت‌نام‌کننده خلق و تولید شده، در این نمایشگاه قابل عرضه است.

وی در مورد زمان و نحوه ثبت‌نام در این نمایشگاه گفت: ۱۵ تا ۲۰ اسفند ماه زمان ثبت‌نام در این نمایشگاه است که علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه حضوری به سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز واقع در خیابان آستانه کوچه علمدار، با پر کردن فرم‌های مربوطه به ثبت‌نام اقدام نمایند.

مشفقیان ادامه داد: داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران و حداقل ۲۰ سال سن و توانایی مدیریت کسب و کار، ثبت نام حضور در نمایشگاه، تکمیل فرم‌های مربوطه و اخذ تاییدیه حضور در نمایشگاه از سوی برگزارکننده، از جمله شرایط شرکت در این نمایشگاه است که در آن اولویت با بانوان سرپرست خانوار است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز اعلام کرد: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به شماره تلفن۳۷۳۶۳۰۸۱ معاونت اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان اجتماعی، فرهنگی و ورزشی شهرداری شیراز تماس بگیرند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری