تویوتا سوپرایی که 96 سوت به اگزوزش وصل شده است!


تویوتا سوپرایی که 96 سوت به اگزوزش وصل شده است!

اگزوزی که همسایه‌ها را بیدار می‌کند! پس از اینکه کمی محبوبیت به خاطر قرار دادن ساز دهنی در اگزوز تویوتا سوپرا به دست آوردید چه‌کار می‌کنید؟ ما مطمئن نیستیم که قدم بعدی چه خواهد بود اما کدی هولند پاسخ عجیبی به این سؤال دارد. او 96 سوت را به اگزوز سوپرا وصل کرده است! همان‌گونه … The post تویوتا سوپرایی که 96 سوت به اگزوزش وصل شده است!...

اگزوزی که همسایه‌ها را بیدار می‌کند!

پس از اینکه کمی محبوبیت به خاطر قرار دادن ساز دهنی در اگزوز تویوتا سوپرا به دست آوردید چه‌کار می‌کنید؟ ما مطمئن نیستیم که قدم بعدی چه خواهد بود اما کدی هولند پاسخ عجیبی به این سؤال دارد. او ۹۶ سوت را به اگزوز سوپرا وصل کرده است! همان‌گونه که انتظار دارید، این خودرو صدای بسیار زیادی تولید می‌کند. ویدئویی که مشاهده خواهید کرد سریعاً سراغ اصل مطلب می‌رود زیرا هولند آماده تست خروجی‌های اگزوز سوت دار خود است. اگر می‌خواهید فرایند ساخت و بامزه بازی‌های هولند را تماشا کنید بخش‌های دیگر کلیپ را نیز مشاهده کنید. ساختار این اگزوز و سوت‌ها نسبتاً ساده است. یک سیلندر فلزی وجود دارد که در امتداد آن سوخت‌ها نصب شده‌اند. یک سوپاپ توپی هم میزان گازهای ورودی اگزوز به سوت‌ها را تنظیم می‌کند. هولند این دستگاه‌ها را به خودرو وصل کرده است تا تنظیمات صدای خاص خودش را تولید کند.

تویوتا سوپرایی که 96 سوت به اگزوزش وصل شده است!

او در ابتدا اگزوز سوپرا با نیمه باز گذاشتن سوپاپ‌ها تست می‌کند. نتیجه خیلی جالب نیست اما خب ایده کلی او را نشان می‌دهد. او سپس سوپاپ‌ها را کاملاً می‌بندند و سوت‌ها کاملاً به صدا درمی‌آیند. حالا که هولند دانسته است این ایده جواب می‌دهد نوبت به راندن سوپرا با اگزوز سوت دار می‌رسد. زمانی که او پدال گاز را فشار می‌دهد خودرو مثل یک موجود خیالی و ترسناک جیغ می‌زند. با توجه به ویرایش ویدئو، به نظر نمی‌رسد که هولند خودروی خود را به مدت زیادی رانده باشد. ما این خودرو را در چند پارکینگ و زمان توقف در جاده می‌بینیم. در نهایت او در مکان‌هایی رانندگی می‌کند که خانه‌های چندانی در اطرافش دیده نمی‌شود.

تویوتا سوپرایی که 96 سوت به اگزوزش وصل شده است!

البته این تصمیم منطقی است زیرا راندن چنین خودروی پر سر و صدایی در مکان‌های شلوغ با واکنش منفی اطرافیان و شاید حتی تماس با پلیس روبرو خواهد شد. اما برای طرفداران سوپرا نیز خبرهایی داریم. شایعاتی درباره به‌روزرسانی قریب‌الوقوع این خودرو منتشر شده است که مهم‌ترین آن‌ها امکان سفارش مدل ۶ سیلندر با گیربکس دستی است. یکی از نمایندگی‌های تویوتا می‌گوید این خودرو تولید خواهد شد و ظاهراً شاهد معرفی آن در ۲۸ آوریل خواهیم بود. همچنین احتمال انتخاب گیربکس دستی در مدل سفارشی سوپرا سفید مات ادیشن وجود دارد، مدلی که حداقل در بازار ژاپن عرضه خواهد شد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

خودروسازان چین: تولید بیشتر از ظرفیت، مفهومی دروغین است