برپایی 19 ایستگاه اطلاع‌رسانی در کرمانشاه برای مسافران نوروزی


برپایی 19 ایستگاه اطلاع‌رسانی در کرمانشاه برای مسافران نوروزی

معاون گردشگری استان کرمانشاه با اعلام اینکه میزبانی شایسته مسافران نوروزی هدف مهم ستاد خدمات سفر استان است، از دایر شدن 19 ایستگاه اطلاع‌رسانی در مبادی ورودی شهرهای استان برای خدمات‌دهی به گردشگران نوروزی خبر داد.

علی صابر در این رابطه اظهار کرد: ترویج سفرهای آسان، توزیع سفر به تمامی نقاط دیدنی و جاذبه‌های گردشگری شهرستانها و ایجاد شور و نشاط اجتماعی از دیگر اهداف ستاد خدمات سفر است.

معاون گردشگری استان گفت: تمام ظرفیت محل‌های اسکان برای مهمانان نوروزی به‌کار گرفته شده و امیدواریم مهمانان از میزبانی استان کرمانشاه راضی باشند.

وی از ظرفیت پنج هزار نفری اقامتگاه‌های اسکان شامل هتل، هتل‌آپارتمان، مراکز بوم‌گردی، مهمان‌پذیر و خانه‌مسافرها خبر داد و تاکید کرد: به دلیل افزایش تعداد مسافران، ۶۲ مدرسه در سطح استان با ظرفیت ۲۸۰۰ نفر تجهیز شده و ۲۳ مرکز دیگر شامل خوابگاه‌های دولتی و مهمانسراها با ظرفیت ۵۴۰ نفر نیز در اختیار مهمانان نوروزی قرار گرفته است.

صابر همچنین از برپایی ۱۹ ایستگاه اطلاع‌رسانی در میادین ورودی شهرها خبر داد و افزود: سه ایستگاه در شهر کرمانشاه و برای هر کدام از شهرستان‌ها به نسبت ظرفیت و جمعیت آن شهرستان، این مراکز آماده اطلاع‌رسانی هستند.

معاون گردشگری استان کرمانشاه با اشاره به اینکه ستاد اجرایی خدمات سفر در قالب کمیته‌ها به مسافران وگردشگران ارائه خدمات خواهد کرد، افزود: توسعه نرم‌افزارها، اپلیکیشن‌های گردشگری، سامان‌دهی تابلوها و سرویس‌های بهداشتی، تهیه و توزیع بروشورهای گردشگری، بازرسی مستمر از هتل‌ها و مراکز اقامتی و اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی از برنامه‌های این کمیته‌ها است.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

پزشک قلابی در کرمانشاه شناسایی و دستگیر شد