حدود 10 میلیارد تومان زکات فطره استان همدان به حساب نیازمندان واریز شد


حدود 10 میلیارد تومان زکات فطره استان همدان به حساب نیازمندان واریز شد

همدان-ایرنا- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان از جمع‌آوری 9 میلیارد و 780 میلیون تومان زکات فطریه و کفارات در استان همدان خبر داد و گفت: این مبلغ با همکاری شورای زکات، بهزیستی، مراکز نیکوکاری و خیریه‌های دارای مجوز جمع‌آوری و به‌حساب نیازمندان واریز شد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره)، «محمد رسول شیخی زاده» اظهار داشت: بر اساس آمارهای موجود از روز عید سعید فطر تاکنون ۹ میلیارد و ۷۸۰ میلیون تومان زکات فطریه مردم استان همدان جمع آوری، ساماندهی و در حوزه رسیدگی به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد، بهزیستی و سایر اقشار نیازمند هزینه شده است.

به گفته وی مردم مومن و نیکوکار از طریق کد دستوری #۵۰۸۱۸۸۷۷* یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۱۶۱۴۵۶ و صندوق‌های پایگاه‌های مجهز به دستگاه کارت‌خوان مستقر در میادین اصلی به سهولت فطریه عام خود را پرداخت کردند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان گفت: از این مبلغ ۹میلیارد و ۵۵ میلیون تومان زکات فطره، ۶۴۳ میلیون تومان کفارات و ۸۲ میلیون تومان زکات فطریه سهم سادات بود.

شیخی زاده خاطرنشان کرد: زکات فطریه در محلی که جمع‌آوری‌شده در همان محل با هماهنگی شورا و هیات‌ امنای محل برای کمک‌هزینه معیشت، رفع سوءتغذیه کودکان، کمک‌هزینه تحصیلی، درمان، جهیزیه و مسکن افراد نیازمند هزینه می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان تصریح کرد: مبلغ زکات همچنان در حال افزایش است و پایگاه های اصلی در دفاتر امداد و مراکز نیکوکاری آماده دریافت زکات از مردم مومن هستند.

امسال ۸۲۵ صندوق و پایگاه شامل فطریه عام، کفاره و سادات در اطراف اماکن، معابر اصلی و مرکزی استان برای جمع آوری فطریه مستقر شده بود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ویژگی های افراد دو جنسه یا همان ترانس ها چگونه است ؟