364 تُن کالای اساسی در مهاباد توزیع شد


364 تُن کالای اساسی در مهاباد توزیع شد

مهاباد - ایرنا - مسوول واحد توسعه بازرگانی و تنظیم بازار جهاد کشاورزی مهاباد گفت: از ابتدای امسال تاکنون 364 تُن انواع کالاهای اساسی در مناطق شهری و روستایی این شهرستان توزیع شد.

سیدانور حسینی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امسال و با واگذاری توزیع کالاهای اساسی به اداره جهاد کشاورزی، تاکنون ۱۱ تن گوشت قرمز و ۴۹ تن مرغ منجمد توزیع شده است.

وی ادامه داد: در این مدت ۱۵۵ تن شکر اصناف و مصرف خانگی، ۲۱ تن برنج تایلندی و ۹۱ تن برنج هندی و ۲۵ تن برنج پاکستانی در بین شهروندان و در سطح شهر و روستا توزیع شده است.

مسوول واحد توسعه بازرگانی و تنظیم بازار جهاد کشاورزی مهاباد هدف از توزیع این اقلام با نرخ دولتی را ایجاد تعادل در بازار عنوان کرد و اظهار کرد: همچنین ۱۲ تن قند نیز با نرخ مصوب از ابتدای سال تاکنون توزیع شده است.

حسینی با اشاه به اینکه مصرف‌کنندگانی که در مورد نحوه و قیمت توزیع آن شکایتی دارند، می‌توانند با شماره تلفن ۱۲۴ تماس بگیرند و شکایت خود را مطرح کنند، تاکید کرد: شهروندان در شرایط فعلی تا رسیدن به تعادل عرضه و تقاضای کالاهای اساسی، از خرید مازاد بر نیاز مصرف روزانه خود خودداری کنند.

به گزارش ایرنا، پارسال بیش از ۲۵۰ تن کالای اساسی شامل برنج، گوشت مرغ و گوشت قرمز و روغن، قند و روغن مایع در سطح شهرستان مهاباد با قیمت‌های مصوب در قالب طرح تنظیم بازار توزیع شده بود.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

هزینه آمبولانس از بیماران کرونایی در خوی دریافت نمی شود