خبرهای کوتاه انتظامی کردستان


خبرهای کوتاه انتظامی کردستان

سنندج- ایرنا- دستگیری سارق قطعات داخل خودرو در سنندج، کشف 62 راس دام قاچاق به ارزش بیش از 2 میلیارد ریال در سقز و کشف بیش از 2 تن ماهی فاقد مجوز در کامیاران برخی از خبرهای کوتاه انتظامی کردستان است.

به گزارش ایرنا فرمانده انتظامی استان کردستان روز دوشنبه از دستگیری سارق سابقه دار و اعتراف وی به ۲۲ فقره سرقت قطعات خودرو در شهرستان سنندج خبر داد.

سردارعلی آزادی گفت:‌ با توجه به وقوع چندین فقره سرقت قطعات خودرو در شهرستان سنندج، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی انتظامی استان با اشراف اطلاعاتی سارق سابقه دار قطعات و محتویات داخل خودرو را شناسایی و طی یک عملیات پلیسی موفق به دستگیری متهم در مخفیگاهش شدند.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه سارق به ۲۲ فقره سرقت قطعات خودرو اعتراف کرد، افزود: مقادیری اموال سرقتی از مخفیگاه متهم نیز کشف شد.

سردار آزادی با اشاره به دستگیری یک مالخر در این رابطه اضافه کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای طی مراحل قانونی در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند.

کشف ۶۲ راس دام قاچاق به ارزش بیش از ۲ میلیارد ریال در سقز

فرمانده انتظامی شهرستان سقز گفت: ۶۲ راس دام سبک قاچاق به ارزش بیش از ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال توسط ماموران انتظامی سقز کشف شد.

سرهنگ صید علی صفری اضافه کرد: ماموران پاسگاه کسنزان شهرستان سقز حین کنترل و پایش خودروهای عبوری در سطح حوزه استحفاظی موفق به توقیف پنج دستگاه خودروی نیسان حامل دام قاچاق شدند.

وی اظهار داشت: در بازرسی از خودروهای مورد نظر تعداد ۶۲ راس دام سبک قاچاق و فاقد مجوز کشف و ضبط شد.

سرهنگ صفری ادامه داد: در این راستا پنج نفر دستگیر و به همراه وسایل نقلیه حامل دام قاچاق پس از تشکیل پرونده قضایی تحویل مراجع ذیصلاح شد.

کشف انواع لوازم آرایشی قاچاق میلیاردی در قروه

فرمانده انتظامی شهرستان قروه گفت: در عملیات ماموران انتظامی شهرستان قروه، ۲ دستگاه خودروی سواری حامل لوازم آرایشی قاچاق به ارزش تقریبی ۳ میلیارد ریال کشف شد.

سرهنگ علیرضا صفری اضاف کرد: در ادامه طرح های عملیاتی پلیس در مبارزه با قاچاق کالا و برخورد با رانندگان خودروهای حامل انواع کالای قاچاق، ماموران پاسگاه انتظامی وینسار شهرستان قروه در هنگام کنترل خودروهای عبوری، به ۲ دستگاه خودروی سواری مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آنها را متوقف کردند.

وی یادآور شد: ماموران در بازرسی از خودروهای مورد نظر موفق به کشف ۲ هزار و ۲۳۵ قلم لوازم آرایشی قاچاق شدند و در این رابطه ۲ نفر هم دستگیر شدند.

سرهنگ صفری با تاکید بر مبارزه هدفمند و فراگیر پلیس با انواع کالای قاچاق به منظور حمایت پایدار از تولید ملی از شهروندان خواست در صورت مشاهده تردد خودروهای حمل بار قاچاق در سطح محورهای مواصلاتی، موضوع را برای بررسی تخصصی، از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

بیش از ۲ تن ماهی فاقد مجوز در کامیاران کشف شد

فرمانده انتظامی کامیاران از توقیف یک دستگاه ایسوزو و کشف ۲ تن و ۵۰۰ کیلوگرم ماهی فاقد مجوز و بارنامه به ارزش ۲ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ بهروز جلیلیان گفت: ماموران ایست و بازرسی "شهید میرجلیلی "حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه ایسوزو حامل بار قاچاق مشکوک و خودرو رامتوقف کردند.

وی افزود: با هماهنگی مرجع قضایی در بازرسی از خودرو مورد نظر ۲ تن و ۵۰۰ کیلو گرم ماهی کپور فاقد مجوز و بارنامه که قصد انتقال به سطح شهر را داشت، کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کامیاران افزود: در این عملیات یک نفر دستگیر و همراه پرونده در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تصاویر | سریع‌ترین 0 تا 100 خودروهای زمین