برپایی ایستگاه صلواتی دهه ولایت به همت کانون «بقیه الله (عج)» خفر


برپایی ایستگاه صلواتی دهه ولایت به همت کانون «بقیه الله (عج)» خفر

فاخری گفت: همزمان با دهه امامت و ولایت، ایستگاه صلواتی به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «بقیه الله (عج)» شهرستان خفر برپا شد.

«روح الله فاخری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خفر، گفت: به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «بقیه الله (عج)» شهرستان خفر، و همزمان با دهه امامت و ولایت، ایستگاه صلواتی به منظور پذیرایی از شهروندان برپا شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری «بقیه الله (عج)» شهرستان خفر افزود: این ایستگاه که از روز جمعه در پارک «غدیر» خفر برپا شده امشب و فردا شب نیز ادامه دارد.

وی بیان کرد: در ایستگاه صلواتی کانون فرهنگی هنری «بقیه الله (عج)» شهرستان خفر علاوه بر پذیرایی و توزیع شربت میان شهروندان، پخش سرودهای شاد و همچنین توزیع بادکنک میان کودکان نیز انجام می شود.

فاخری عنوان کرد: همچنین به همت این کانون فرهنگی هنری، جشن روز عید غدیر نیز امشب همراه با اقامه نماز مغرب و عشا و با اجرای برنامه های شاد و متنوع برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: این برنامه با سخنرانی حجت الاسلام سلطانی و مدیحه سرایی «روح الله و محمدکاظم فاخری» در کانون فرهنگی هنری «بقیه الله (عج)» برگزار می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری «بقیه الله (عج)» شهرستان خفر در پایان از تمامی دوستداران اهل بیت (ع) برای شرکت در این محفل جشن و سرور دعوت به عمل آورد.

پایان پیام/691

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فهما شبکه فرهنگی مساجد کشور را به یکدیگر متصل کرد/لزوم بهره‌برداری از فناوری‌های نوین د...