افتتاحیه صندوق خیریه امام زمان (عج) در عید غدیر/ توزیع اطعام و گوشت قربانی میان محرومان در شب و روز غدیر


افتتاحیه صندوق خیریه امام زمان (عج) در عید غدیر/ توزیع اطعام و گوشت قربانی میان محرومان در شب و روز غدیر

حجت‌الاسلام والمسلمین سویدانلو گفت: افتتاحیه صندوق خیریه و اختتامیه کلاس‌های قرآنی موسسه گل واژه‌های نور و اجرای سرود سلام فرمانده با گویش کرمانجی، از برنامه‌های مسجد صاحب الزمان(عج) به مناسبت عید غدیر است.

حجت الاسلام والمسلمین «سویدانلو» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه مسجد صاحب الزمان (عج) (واقع در خراسان شمالی، شهرستان مانه، شهر آشخانه) در شب عید غدیر جشن برگزاری همراه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد، اظهار کرد: اختتامیه کلاس های قرآنی موسسه گل واژه های نور و تقدیر از برگزیدگان مسابقات این کلاس ها، در همین مراسم برگزار شد.

امام جماعت مسجد صاحب الزمان (عج) افزود: افتتاحیه صندوق خیریه امام زمان (عج) و تقدیر از خیران مشارکت کننده در تاسیس این صندوق و برنامه های این مسجد، امروز (دوشنبه، 27 تیرماه) پس از اقامه نماز مغرب و عشاء برگزار می شود.

وی اضافه کرد: جشن بزرگ دیگری در شام عید غدیر پس از اقامه نماز مغرب و عشاء و با حضور مسئولان شهر آشخانه و بسیجیان سایر مساجد در خیابان شهید مطهری شرقی که در مجاورت این مسجد واقع شده است، برگزار می شود.

سویدانلو اضافه کرد: حجت الاسلام علی اسدی سخنران این مراسم است و سه ذاکر اهل بیت (ع) در این جشن مداحی می کنند. همچنین سرود سلام فرمانده به گویش کرمانجی توسط گروه سرود مسجد صاحب الزمان (ع) شهر آشخانه اجرا می شود.

وی یادآور شد: اطعام نیازمندان در شب و روز عید غدیر و اطعام نمازگزاران در ظهر روز عید غدیر از برنامه های دیگر مسجد صاحب الزمان (عج) به مناسبت دهه ولایت و امامت است. همچنین، گوشت قربانی و غذای گرم میان نیازمندان شهر آشخانه توسط اهالی این مسجد توزیع می شود.

پایان پیام/397

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

مسجد قبله جهرم میزبان یادواره 83 شهید محله صحرا شد