مشکل آب همدان، چند هفته آینده به طور کامل حل می‌شود


مشکل آب همدان، چند هفته آینده به طور کامل حل می‌شود

همدان- وزیر کشور گفت: مشکل آب همدان، چند هفته آینده به طور کامل حل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار احمد وحیدی پنجشنبه در جریان سفر به استان همدان در بازدید از خط ۱۶ کیلومتری انتقال آب اضطراری به شهر همدان، گفت: مسئله‌ای که برای مردم همدان در زمینه کمبود و قطعی آب پیش آمد، مشکل جدی بود که مسئولان، از ۲ مسیر برای جبران این مشکل بسیج شدند.

وی ادامه داد: مسیر نخست، طرح آبرسانی به همدان است که این طرح راکد، با پیگیری استاندار همدان و وزیر نیرو، فعال و تکمیل آن به طور جدی دنبال شد.

وزیر کشور با بیان اینکه طبق گزارش مهندسان و مجریان، لوله‌گذاری طرح به پایان رسیده و منتظر ایستگاه‌های پمپاژ هستند؛ عنوان کرد: در کنار طرح آبرسانی، اقدامی صورت گرفته است که با گرفتن خط لوله دیگری، قبل از راه‌اندازی خط اصلی تالوار، به آبرسانی بهتر همدان کمک می‌شود.

سردار وحیدی خاطرنشان کرد: امروز از نقطه‌ای بازدید کردیم که کار بسیار ارزشمندی صورت گرفته است. اینجا ورود یک لوله مهم زیر بستر جاده در یک مکانی عمیق و در زمانی کوتاه اتفاق‌افتاده است.

وی یادآور شد: این کار در مراحل پایانی است و در روزهای آینده کار نصب لوله به اتمام می‌رسد و با این اقدام، می‌توان آب به سمت سد آبشینه، سپس تصفیه خانه بهشتی و در نهایت به شهر همدان پمپاژ کرد.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: مرحله نخست مشکل آب همدان، به‌شکل اضطراری در روزهای آینده رفع و تا چند هفته آینده نیز، اصولی و به طول کامل حل می‌شود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

بازی رنگ‌ها در پاییز