برگزاری دوره دیالمه در راستای بیانیه گام دوم انقلاب


برگزاری دوره دیالمه در راستای بیانیه گام دوم انقلاب

همدان- رئیس بسیج دانشجویی استان همدان یکی از هدف های برگزاری دوره دیالمه را پیشروی در راستای بیانیه گام دوم انقلاب دانست.

حمید پورحسینی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بحث اربعین ستاد اربعین دانشجویی عنوان کرد: این روند، در زمینه‌های فرهنگی با کمک معاونت فرهنگی دانشگاه‌ها انجام می‌شود.

وی ادامه داد: در این بخش تجمع، راهپیمایی و پویش‌هایی در سطح فضای مجازی صورت گرفته و در زمینه تسهیلات نیز کمک‌هایی از طرف دانشگاه‌ها وجود داشته تا دانشجویان بتوانند در پیاده روی اربعین شرکت کنند.

رئیس بسیج دانشجویی استان همدان با بیان اینکه پویش دیگری تحت عنوان «‌منزل به منزل» نیز در حال انجام است که وظیفه پشتیبانی از موکب‌های دانشجویان عزیز را دارد؛ اظهار کرد: اجتماع اربعینی ها است نیز در روز ۱۰ شهریور انجام شد.

پورحسینی با تصریح بر اینکه گروه‌های تخصصی در کنار گروه‌های جهادی در پیاده روی اربعین شرکت می‌کنند، گفت: این موضوع، به صورتی است که گروه‌های جهادی که قصد همکاری دارند به بسیج دانشجویی مراجعه می‌کنند و کوله‌هایی از تجهیزات پزشکی را در اختیار این افراد قرار می‌گیرد.

وی در تشریح بحث دوره دیالمه نیز اظهار کرد: دوره شهید دیالمه از ۱ تا ۴ شهریور در تهران و با تعداد تقریباً ۱۰۰ نفر از برادران و خواهران برگزار شد و دو هدف اصلی را دنبال می‌کرد. یکی از این اهداف در راستای مطالبه مقام معظم رهبری از دانشجویان و حزب اللهی‌ها بود به گونه‌ای که بتوانند اعلام موضع نسبت به وقایع و جریانات داشته باشند.

رئیس بسیج دانشجویی استان همدان لازمه این موضوع را آگاهی سیاسی و بصیرت دانش دانست و افزود: هدف دوم در راستای بیانیه گام دوم انقلاب است که باید در این مسیر، افراد بتوانند تحلیل داشته باشند.

پورحسینی ادامه داد: این تحلیل‌ها باید در بحث‌های بین الملل و کشوری باشد بدین ترتیب برگزاری دوره دیالمه به نوعی مقدمه‌ای برای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری بود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم| ویدئویی باورنکردنی از یک سگِ پیانیست!