اختصاص 100 میلیارد تومان برای حفر 30 حلقه چاه در همدان


اختصاص 100 میلیارد تومان برای حفر 30 حلقه چاه در همدان

همدان- استاندار همدان گفت: هیئت دولت با اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان برای حفر ۳۰ چاه‌ و تجهیز آن موافقت کرد و در این راستا با نظر کارشناسان مکان‌هایی در اراضی دولتی برای این موضوع انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا قاسمی فرزاد با اشاره به سفر وزیر نیرو در همدان و بازدید از روند اجرای طرح آبرسانی، گفت: با توجه به مشکلات پیش‌آمده برای تأمین آب شهر همدان، در جریان بازدید وزیر نیرو از طرح آبرسانی، درخواست حفر ۳۰ حلقه چاه آب به شکل پدافندی و استفاده از آن در مواقع اضطراری پیشنهاد که با این درخواست موافقت شد.

وی ادامه داد: هیئت دولت با اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان برای حفر این چاه‌ها و تجهیز آنها موافقت کرد و در این راستا با نظر کارشناسان مکان‌هایی در اراضی دولتی برای حفر این چاه‌ها در نظر گرفته شده است.

استاندار همدان با بیان اینکه از این ۳۰ حلقه چاه، یک هزار و ۲۰۰ لیتر آب در ثانیه خارج شود، افزود: آب موجود در این چاه‌ها در مواقع اضطراری و حساس مورد استفاده قرار می‌گیرد که این اقدام در راستای پدافند غیرعامل است.

قاسمی فرزاد یادآور شد: هم‌اکنون با نظر کارشناسان ۲۰ نقطه برای حفر چاه در نظر گرفته شده و تا یکماه آینده این رقم به ۳۰ حلقه چاه می‌رسد و برای حفر این چاه‌ها نسبت به استفاده از دستگاه‌های حفار موجود در استان تهران نیز اقدامات لازم انجام شده است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

عکس نوشته و متن روز جهانی دوقلوها | 25 عکس نوشته و پیامک تبریک روز جهانی دوقلوها