ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم رودخانه «فرح رود» فیروزکوه تخریب شد


ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم رودخانه «فرح رود» فیروزکوه تخریب شد

فیروزکوه- مدیر امور منابع آب فیروزکوه از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم رودخانه «فرح رود» این شهرستان خبر داد و گفت: این عملیات با دستور دادستانی صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر حسینی رمدانی پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران از تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز در حریم رودخانه این شهرستان خبر داد و گفت: ارزش ریالی این تخریب‌ها بیش از ۸۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

مدیر امور منابع آب فیروزکوه افزود: طی این عملیات یک واحد پرورش ماهی در بستر و حریم رودخانه فرح رود فیروزکوه با ۲۰۰ متر مربع مساحت، واقع در منطقه ارجمند فیروزکوه بود که با دستور قضائی تخریب و ماهی‌های این واحد پس از تخلیه به به حوضچه‌های پایین دست منتقل شده است.

وی عنوان داشت: با تخریب مستحدثات غیر مجاز بیش از یک هکتار از اراضی بستر و حریم رودخانه فرح رود این شهرستان آزادسازی و به وضعیت سابق بازگشته است.

حسینی رمدانی با بیان اینکه رفع تصرف بستر رودخانه‌ها بر اساس تبصره ۴ ماده ۲ قانون توزیع عادلانه آب و در جهت صیانت و حفاظت از رودخانه‌ها و با هدف عبور ایمن سیلاب و پیشگیری از هرگونه خسارت جانی و مالی به شهروندان انجام می‌شود اظهار داشت: در این خصوص هیچ اغماض و مماشاتی نخواهیم داشت.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

کیف قاپ حرفه ای در قرچک دستگیر شد