نوسانات دمایی در خراسان رضوی طی این هفته رخ نخواهد داد


نوسانات دمایی در خراسان رضوی طی این هفته رخ نخواهد داد

مشهد ـ کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: پدیده جوی خاصی در هفته جاری در استان مورد انتظار نیست و نوسانات دمایی در استان رخ نخواهد داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، آذر رضایی‌پور اظهار کرد: براساس نقشه‌های هواشناسی، هم اینک آسمان در اکثر نقاط استان صاف و بدون ابر است که انتظار می‌رود این وضعیت تا اواخر هفته جاری در استان ماندگار باشد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی افزود: پدیده جوی خاصی در هفته جاری در استان مورد انتظار نیست و نوسانات دمایی در استان رخ نخواهد داد، اما پیش بینی می‌شود با توجه به موقعیت جغرافیایی در برخی از نقاط غربی، نیمه جنوبی و مرزهای شرقی استان، وزش باد همراه با گرد و غبار و گرد و خاک باشد.

وی ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای مشهد بین ۱۷ تا ۳۴ درجه سلسیوس در نوسان بود که بیشینه دمای هوای امروز مشهد نیز به ۳۵ درجه سلسیوس خواهد رسید.

رضایی‌پور افزود: قوچان با کمینه دمای هوای ۸ درجه سلسیوس و سرخس با بیشینه دمای هوای ۳۹ درجه سلسیوس به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین شهرهای خراسان رضوی در شبانه روز گذشته بوده‌اند.

رضایی‌پور ادامه داد: همچنین در ۲۴ ساعت گذشته بیشترین شدت وزش باد از شهرستان تایباد با ۵۰ کیلومتر در ساعت ثبت و گزارش شده است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم| ویدئویی باورنکردنی از یک سگِ پیانیست!