اجرای برنامه های ورزش همگانی در 59 نقطه از زنجان


اجرای برنامه های ورزش همگانی در 59 نقطه از زنجان

زنجان-مدیرکل ورزش و جوانان زنجان گفت: ورزش صبحگاهی در ۵۹ نقطه از استان زنجان برگزار می‌شود و آمار برگزاری ورزش‌های همگانی طی سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش محسوسی داشته است.

جواد بازرگان در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه ورزش‌های همگانی از آغاز سالجاری تاکنون به خوبی اجرا شده است، گفت: اجرای ورزش‌های همگانی در استان طی سالجاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش محسوسی داشته است.

وی ابراز داشت: باید برای توسعه ورزش‌های همگانی مدیریت و تلاش لازم در دستور کار قرار گیرد و در ورزش و جوانان استان این مهم به جد دنبال می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: در حال حاضر ورزش صبحگاهی در ۵۹ نقطه از استان زنجان برگزار می‌شود.

بازرگان با اشاره به اینکه ورزش همگانی باید در جامعه و میان خانواده‌ها نهادینه شود، تاکید کرد: کم‌تحرکی باعث به وجود آمدن چاقی در افراد و بروز بسیاری از بیماری‌ها شده و باید شرایطی فراهم شود تا تمام اقشار مختلف جامعه به سمت ورزش بروند.

وی با بیان اینکه ورزش‌های همگانی کم هزینه ترین راهکار برای سلامتی است، گفت: توجه به این مهم سلامتی روحی و جسمی مردم را به دنبال داشته و باعث ارتقای جامعه هم می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان تصریح کرد: در استان از آغاز سال جاری همایش پیاده روی در مناسبت‌های مختلف برگزار شده و این روند تا پایان سال هم تداوم دارد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم| ویدئویی باورنکردنی از یک سگِ پیانیست!