جام بازی های رایانه ای در کانون «دوستان ‌آسمانی» جهرم برگزار می شود


جام بازی های رایانه ای در کانون «دوستان ‌آسمانی» جهرم برگزار می شود

گواهیان از برگزاری جام بازی های رایانه ای ویژه نوجوانان مسجدی در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم خبر داد.

مسعود گواهیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: به مناسبت گرامی داشت هفته «وحدت» برنامه های متنوعی از سوی بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» برنامه ریزی شده است.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» افزود: برگزاری مسابقات بازی های رایانه ای نیز به همت گروه «حضرت مقداد» ویژه نوجوانان مسجدی این گروه برنامه ریزی شده که به زودی برگزار می شود.

گواهیان با اشاره به اینکه این برنامه به همت تربیت بدنی گروه «حضرت مقداد» برنامه ریزی شده است، عنوان کرد: این برنامه در قالب رقابت جام «کانتر» همراه با اهدای جوایز ارزنده ویژه نفرات برتر برگزار می شود.

وی آخرین مهلت نام نویسی برای شرکت در این مسابقه را تا ۲۱ مهماه ماه عنوان کرد و اظهار داشت: همچنین قوانین جام وزمان بندی بازی ها به اطلاع شرکت کنندگان می رسد.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» هدف از برگزاری این جام بازی های رایانه ای را غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان مسجدی عنوان کرد و اظهار داشت: برگزاری رویدادهایی که به صورت گروهی انجام می شود می تواند در مشارکت بچه های مسجد در امورات مختلف و تشویق آنها به کار گروهی موثر باشد.

به گزارش شبستان، پیش از این و به مناسبت ماه مبارک رمضان، برگزاری مسابقات بازی های کامپیوتری به همت گروه «حضرت مقداد» ویژه نوجوانان مسجدی این گروه برنامه ریزی و برگزار شده بود.

این برنامه در قالب رقابت جام «PES» همراه با اهدای جوایز ارزنده ویژه به نفرات برتر برگزار شد

پایان پیام/691

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

افطاری همه روزه در کانون فرهنگی و هنری جوانان نینوا ارومیه