معرفی بهترین هندزفری بی سیم زیر 1 میلیون تومان


معرفی بهترین هندزفری بی سیم زیر 1 میلیون تومان

پس از ورود هدفون، هدست و هندزفری ها به دنیای لوازم جانبی موبایل و فراگیر شدن هندزفری های سیمی در بازار، بر اساس نیاز کاربران و خلاقیت تولید کنندگان، هندزفری های بی سیم جای خود را در کنار گوشی های موبایل باز کردند.اغلب، کسانی به دنبال هندزفری های...

پس از ورود هدفون، هدست و هندزفری ها به دنیای لوازم جانبی موبایل و فراگیر شدن هندزفری های سیمی در بازار، بر اساس نیاز کاربران و خلاقیت تولید کنندگان، هندزفری های بی سیم جای خود را در کنار گوشی های موبایل باز کردند.

اغلب، کسانی به دنبال هندزفری های بی سیم می‌گردند که از نظر فعالیت در سطح بالاتری هستند. به طور مثال ورزشکاران یا افرادی که هندزفری های باسیم برای آنها دست و پا گیر بود به فکر خرید هندزفری های بی سیم و در عین حال با کیفیت مکالمه و پخش عالی افتادند.

بسیاری از کمپانی‌های معروف از جمله شیائومی، اپل و سامسونگ به دنبال این نیاز، به فکر تولید هندزفری های بی سیم با ویژگی‌های بسیار متنوع افتادند. اکنون شما می‌توانید با توجه به نوع استفاده و میزان بودجه‌تان بهترین انتخاب را برای خرید هندزفری های بی سیم داشته باشید.

اگر به دنبال خرید هندزفری بی سیم هستید و میزان بودجه‌ای که در نظر گرفته‌اید زیر یک میلیون تومان است در این مقاله با ما همراه باشید تا مدل‌های متنوعی را از تمامی برندها بررسی کنیم.

مشخصات یک هندزفری بی سیم عالی چیست؟

1. زیبا، سبک و کم حجم:

می‌توان گفت که طراحی گوشی های هندزفری یکی از مهم‌ترین فاکتورهای خرید این نوع محصولات می‌باشد؛ زیرا علاوه بر زیبایی، وزن سبک و مقاومت بر اسرس ضربه و فشار می‌تواند خرید مارا متمایز کند.

2. شارژ سریع و نگهداری طولانی مدت:

قابلیت فست شارژ کمک بزرگی به کمبود وقت و استفاده مجدد ما از هندزفری می‌کند و امتیاز بسیار مثبتی برای هندزفری‌ها محسوب می‌شود. همچنین میزان استفاده مداوم هندزفری نیز بستگی مستقیم به ظرفیت باتری و نگهداری شارژ برای استفاده دارد.

3. کیفیت خوب صدا برای پخش موزیک:

هندزفری‌ها اغلب برای مکالمه و گوش دادن به موسیقی‌ها استفاده می‌شوند؛ پس کیفیت صدای خوب باعث می‌شود که مدت طولانی‌تر و رضایت خاطر بیشتری برای کاربر ایجاد کند.

4. میکروفون قوی و حساس:

اگر در طول روز بیشتر وقت شما صرف مکالمات تلفنی می‌شود، باید میکروفون هندزفری شما قابلیت تشخیص صدای شما با تناژ بالا و پایین را داشته باشد تا در هر مکان به راحتی به صدای کم و زیاد بتوانید صحبت کنید.

5. مقاوم در برابر نفوذ آب و گرد و غبار:

یکی از ملزومات هر هندزفری، مقاوم بودن آن در برابر گردو غبار و نفوذ آب است که با توجه به آب و هوای مختلف ایران و فعالیت‌های کاری و ورزشی می‌تواند کمک شایانی به کاربران این دسته محصولات کند.

6. راحتی در گوش هنگام فعالیت:

طراحی ارگونومیک و مناسب گوشی های هندزفری باعث می‌شود تا در صورت استفاده طولانی مدت، باعث ایجاد مزاحمت برای افراد نشود. پس برد با شرکت‌هایی است که روی این مسئله بیشتر تلاش و فعالیت کرده‌اند.

7. نویز کنسلینگ:

با توجه به سر و صدای محیط، نویز کنسلینگ یا از بین بردن صدای مزاحم برای یک هندزفری از واجبات می‌باشد. به صورتی که برخی شرکت‌ها با استفاده از هوش مصنوعی در هندزفری‌ها، این امکان بسیار مهم و پیشرفته را در محصولات خود قرار می‌دهند تا در موقع مکالمه فقط صدای کاربر به مخاطب برسد.

8. گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش:

ما به عنوان یک فروشگاه اینترنتی به شما عزیزان پیشنهاد می‌کنیم که در موقع خرید یک هندزفری به اصل بودن و داشتن گارانتی‌های معتبر و خدمات پس از فروش آن بسیار دقت کنید تا پس از برخورد به مشکل احتمالی دچار سردرگمی نشوید.

برای انتخاب یک هندزفری بی سیم زیر 1 میلیون تومان داشتن موارد بالا همگی همراه هم مقداری سخت است؛ اما با داشتن اولویت‌های مهم می‌توانید از بین این گزینه‌ها محصول مورد نظرتان را خریداری کنید.

معرفی بهترین هندزفری بی سیم زیر 1 میلیون تومان

چند مورد از بهترین هندزفری بی سیم زیر 1 میلیون تومان

در این مقاله سعی کرده‌ایم چند مورد از بهترین هندزفری های بی سیم زیر 1 میلیون تومان را معرفی کنیم تا در تصمیم‌گیری و خرید به شما مقداری کمک کرده باشیم.

  • هندزفری بلوتوثی تسکو مدل TH5370-3D

این هندزفری بلوتوثی به صورت گردنی می‌باشد و دارای دو گوشی با سیم‌های بلند برای گوش دادن به موزیک است که کیفیت صدای فوق‌العاده‌ای را به شما ارائه می‌دهد. صدای قوی این هندزفری در محصولات تسکو بسیار معروف است و می‌توان به درستی گفت که این هندزفری بی سیم برای پخش موزیک در مواقعی که مشغول به ورزش هستید فوق‌العاده عالی است. البته لازم به ذکر است که هندزفری بلوتوثی تسکو مدل TH5370-3D ضد آب و گرد و غبار می‌باشد و گزینه بسیار مناسبی برای فعالیت در محیط‌های باز است. محدوده عملکرد بلوتوث این هندزفری تقریبا 10 متر است و از نسخه بلوتوث 5 پشتیبانی می کند. باتری این هندزفری بی سیم تسکو 500 میلی آمپری و از نوع لیتیوم پلیمری می باشد. همچنین می توان به صورت مداوم تا 8 ساعت از این هندزفری بلوتوثی استفاده کرد. اگر به دنبال هندزفری بی سیم گردنی هستید، این گزینه از طرف مخاطبان امتیازات خوبی را گرفته است.

  • هندزفری بلوتوثی سلبریت مدل W8

شرکت سلبریت به زیبایی بسیار اهمیت می‌دهد و سعی می‌کند محصولات خود را در اشکال مختلف و با امکانات بهتر وارد بازار کند. در ابتدا وقتی به هندزفری بلوتوثی سلبریت مدل W8 نگاه می‌کنید، کیسی را می‌بینید که درب شیشه‌ای دارد که البته از جنس پلاستیک با کیفیت است. درب این کیس به این خاطر شیشه‌ای طراحی شده تا شما بتوانید میزان شارژ بودن اکیس و دو گوشی این هندزفری را در نمایشگر LED که در بالای گوشی‌ها تعبییه شده، ببینید. بر روی گوشی‌ها LEDهایی زیبا اضافه شده که می‌توانید در شب گوشی‌ها را به سرعت بیابید و در صورت کم شدن شارژ گوشی‌ها به شما با تغییر رنگ خبر می‌دهد. این مدل هندزفری بی سیم سلبریت تک رنگ مشکی است و ظرفیت باتری آن 2600 میلی‌آمپر و نسخه بلوتوث آن 5 می‌باشد. کیفیت صدای فوق‌العاده واضح این هندزفری بسیار پر طرفدار است و برای گوش دادن به موسیقی و بازی کاملا مناسب است.

  • هندزفری بی سیم نیتیو مدل NT-H27

اگر در طول روز مکالمه بسیار زیادی دارید و محیط کار شما پر سر و صدا است، پیشنهاد ما به شما هندزفری بی سیم نیتیو مدل NT-H27 می‌باشد! این نوع هندزفری بسیار شبیه به سری آیفون می‌باشد و دارای نویز کنسلینگ است که می‌تواند به شما در موقع مکالمه بسیار کمک کند. وزن این هندزفری بی سیم فقط 150 گرم است و بسیار سبک می‌باشد. این هندزفری بلوتوثی دارای کابل لایتنینگ است و می‌تواند به میزان 42 دسی بل صدا تولید کند. محدوده عملکرد این محصول تا 10 متر است و نسخه بلوتوث آن 5 می‌باشد. لازم به ذکر است که در بسیته این هندزفری کابل شارژ نیز موجود است.

  • هدفون بی سیم باسئوس مدل ENCOK W04 PRO

برند باسئوس به کیفیت بالای قطعات و ساخت معروف است و همان لحظه اول کاملا از نوع محصول می‌توان این موضوع را فهمید. جنس بدنه این هندزفری بسیار قوی و طراحی آن ارگونومیک است که در گوش به راحتی جا می‌گیرد. شاید در نگاه اول شبیه محصولات آیفون باشد اما می‌توان گفت که این هندزفری چیزی از محصولات اپل کم ندارد. هندزفری بی سیم باسئوس با یک کابل شارژ از نوع تایپ سی شارژ می‌شود و امکان شارژ شدن از طریق شارژر بی سیم را نیز دارد. از این هندزفری می‌توان برای مکالمه‌های طولانی مدت و در زمان ورزش استفاده کرد؛ زیرا بدنه این هندزفری مقاوم در برابر رطوبت و عرق می‌باشد. به راحتی در 1.5 ساعت فول شارژ می‌شود و 12 ساعت به صورت مداوم کار می‌کند. وزن هر گوشی فقط 10 گرم است و به راحتی در گوش جا می‌شود.

  • هندزفری باسئوس مدل Bowie E2 NGTW09000

سلایق متفاوت هستند و باید همه را محترم شمرد! در این مدل هندزفری 4 رنگ متفاوت دارد که برای هر سلیقه‌ای خاص طراحی شده است. این هندزفری بسیار کوچک است به همین دلیل محفظه کیس آن نیز همان‌قدر کم جا می‌باشد. اگر علاقه زیادی به راه رفتن در طبیعت و روزهای بارانی دارید، این گزینه با توجه به ضد آب بودن آن برای شما بسیار مناسب است. این محصول به وسیله یک کابل تایپ سی شارژ می‌شود و کیسی با ظرفیت 300 میلی آمپر نیز دارد. از طریق نشانگر LED که روی بدنه کیس آن طراحی شده می‌توانید به میزان شارژ این محصول پی ببرید. محدوده عملکرد بلوتوث این هندزفری 10 متر است و برای مکالمه و گوش دادن به موسیقی بسیار مناسب است.

  • هدفون بلوتوثی هایلو مدل W1

یک طراحی متفاوت به همراه رنگ‌های خاص و امکانات جالب باعث شده محصولی پرطرفدار از شرکت هایلو داشته باشیم. در طراحی گوشی های هدفون بلوتوثی هایلو مدل W1 می‌توان ظرافت را به صورت کلی دید. نسخه بلوتوث این هندزفری 5.2 است که نسبت به باقی هندزفری‌ها از نسخه بلوتوث جدیدتری بهره می‌برد. گوشی‌های این هندزفری ظرفیت باتری 32 میلی آمپر و محفظه کیس آن 310 میلی آمپر را نیز دارد. میکروفون‌های این هندزفری بسیار دقیق و با کیفیت و در عین حال دارای نویز کنسلینگ هستند. اگر اهل ورزش هستید این هندزفری‌ها مقاوم به رطوبت و عرق هستند پس با خیال راحت به فعالیت روزانه خود بپردازید. بدنه کیس این محصول بسیا زیبا و مقاوم است و از روی سه چراغ تعبیه شده روی محفظه کیس می‌توانید میزان شارژ آن را ببینید. با یک بار شارژ این هندزفری‌ها می‌توانید تا 6 ساعت به صورت مداوم به مکالمه یا پخش موزیک بپردازید.

  • هندزفری بی سیم سلبریت مدل A19

یک هندزفری گردنی دیگر که مناسب برای هر نوع فعالیت از قبیل گیمینگ، ورزش و مکالمه می‌باشد. هندزفری بی سیم سلبریت مدل A19 فقط 50 گرم وزن دارد و دارای دو گوشی با سیم‌های بسیار مناسب می‌باشد. میکروفون این هندزفری برای مکالمه مناسب است و از طریق دکمه‌های مدیریت صدا می‌توانید به راحتی صدا موزیک در حال پخش را به میزان دلخواه تنظیم کنید. عمر باتری این هندزفری برای استفاده مداوم بیش از 8 ساعت است و 2 ساعت زمان برای فول شارژ شدن نیاز دارد. اگر این محصول در حالت استند بای باشد می‌تواند تا 250 ساعت شارژ را نگهداری کند و از طریق نشانگر LED میزان ظرفیت باتری را به شما اعلام کند.

  • هندزفری بلوتوثی سلبریت مدل A8

برخی مواقع محدودیت بودجه باعث می‌شود به دنبال یک هندزفری ارزان قیمت اما با کاربری‌های خوب بگردیم و بتوانیم محصول مورد نظر را به خوبی بررسی و خرید نماییم. در قیمت‌های پایین می‌توان هندزفری بلوتوثی سلبریت مدل A8 را معرفی کرد که در بین طرفداران سلبریت بسیار خوب ظاهر شده است. این هندزفری که به صورت گردنی می‌باشد دارای یک باتری 65 میلی آمپری است که تا سه ساعت به صورت مداوم می‌تواند کار کند. این محصول برای ورزش، دوچرخه سواری و رانندگی مناسب است و کیفیت صدای خوبی را به مخاطب ارائه می‌دهد اما لازم به ذکر است که در موقع خرید این محصول باید کمی سطح توقعات خود را پایین بیاورید.

معرفی بهترین هندزفری بی سیم زیر 1 میلیون تومان

  • هندزفری بلوتوثی پرووان مدل PHB3260

محصولی زیبا، سبک و با کیفیت که می‌تواند با قیمتی معقول نیازهای مخاطب را برطرف کند. با توجه به فست شارژ بودن این محصول در 1 ساعت می‌تواند فول شارژ شود و به مدت 4 ساعت مداوم موسیقی پخش کند. ظرفیت باتری این هندزفری 280 میلی آمپر ساعت است و وزن آن فقط 100 گرم است. درگاه شارژ این هندزفری از نوع تایپ سی می‌باشد. محدوده عملکرده بلوتوث این هندزفری 10 متر است و از نسخه 5.1 پشتیبانی می‌کند.

  • هندزفری بلوتوثی ترانیو مدل MX2

برخی افراد نیاز دارند که همزمان هم به محیط توجه داشته باشند و هم به مکالمه بپردازند و در انتخاب انواع هندزفری‌های موجود در بازار، هندزفری تک گوش را انتخاب می‌کنند. این مدل هندزفری های بی سیم برای مکالمه و کاربری‌های عمومی مناسب می‌باشند و می‌توان گفت از نسل اولین نوع هندزفری های بلوتوثی ارزان قیمت هستند که وارد لوازم جانبی موبایل شدند. این محصول دارای نسخه بلوتوث 4.2 است که برای این مدل بسیار مناسب است. باتری هندزفری بلوتوثی ترانیو مدل MX2 دارای 220 میلی آمپر ساعت ظرفیت نگهداری شارژ است و می‌تواند پس از 3 ساعت شارژ شدن به مدت 10 ساعت به صورت مداوم مکالمه کرد.

  • هندزفری بلوتوثی ترانیو مدل T-M17

هندزفری ترانیو دارای محفظه‌ای فانتزی و دو رنگ است که نسبت به دیگر هندزفری های بلوتوثی تقاوت جالبی را ارائه داده است. ابتدا جعبه بسیار زیبای محصول قابل توجه است و پس از آن گوشی‌هایی که دارای چراغ LED، طراحی ارگونومیک و رنگ بسیار زیبایی که دارند جلب توجه می‌کند. به صورت کلی به دو ساعت زمان برای شارژ گوشی‌ها و کیس این مدل هندزفری بلوتوثی نیاز دارید و پس از آن می‌توانید به مدت 5 ساعت از گوش دادن به موسیقی یا مکالمه با آن لذت ببرید. لازم به ذکر است که گوشی‌های این هندزفری در برابر گرد و غبار و رطوبت مقاوم هستند پس گزینه خوبی برای ورزش در محیط باز می‌باشد.

  • هندزفری بلوتوثی وایسون مدل TWS-T3

یک هندزفری با طراحی ارگونومیک مناسب برای آقایان و بانوان و بسیار سبک و مقاوم، همگی در هندزفری بلوتوثی وایسون مدل TWS-T3 را می‌توان یافت. این هندزفری بیسیم در محدوده 10 متری گوشی شما قادر به فعالیت است و با میکروفون‌های حساسی که دارد می‌تواند صدای شما را به خوبی انتقال دهد. ساختار گوشی‌های این هندزفری مقاوم در برابر هوای مرطوب و گرد و غبار است، پس می‌تواند گزینه خوبی برای ورزش کردن باشد. باتری کیس این محصول دارای ظرفیت 350 میلی آمپری و گوشی‌های آن 40 میلی‌آمپری هستند. لازم به ذکر است که این هندزفری بی سیم از بلوتوث نسخه 5 بهره می‌برد.

  • هدفون بلوتوثی شیائومی مدل Xiaodu Du Smart Buds XD-SWA14-2101

اگر از طرفداران گیم هستید و همیشه مشکل هدست‌های سنگین و کیفیت بد صدای آن‌ها را دارید، هدفون بلوتوثی شیائومی مدل Xiaodu Du Smart Buds XD-SWA14-2101 مناسب شما می‌باشد. هر آنچه نیاز دارید در این هندزفری سبک و زیبا گذاشته شده تا نیازی برای خرید دیگر مدل‌های هندزفری و هدست نداشته باشید.

باتری این هندزفری پر قدرت و 400 میلی‌آمپری می‌باشد و محدوده عملکرد بلوتوث آن تا 10 متر است. از طریق نشانگر LED آن می‌توانید بفهمید که چه زمانی نیاز به شارژ مجدد دارد و در کمتر از یک ساعت به فول شارژ از طریق پورت تایپ سی می‌رسد. طراحی دقیق و ارگونومیک مناسب برای هر گوشی باعث شده که در موقع استفاده طولانی مدت احساس سنگینی یا خستگی نکنید.

گوشی‌های این هندزفری مقاوم به ضربه، نفوذ آب و گردو غبار است. در موقع مکالمه نگران صدای اطراف نباشید چون این هندزفری دارای نویز کنسلینگ بسیار دقیقی است که می‌تواند صدای شما را از محیط تشخیص و انتقال دهد. از همه مهم‌تر در موقع بازی‌های آنلاین یا تماشای فیلم دیگر تاخیر در شنیدن صداها نخواهید داشت. از طریق پنل‌های لمسی تعبیه شده بر روی این گوشی‌ها می‌توانید موزیک و تماس خود را به خوبی مدیریت کنید.

امیدواریم توانسته باشیم توضیحات کافی برای تصمیم‌گیری و خرید در اختیار شما عزیزان قرار داده باشیم. تمامی محصولات گفته شده در سایت فروشگاهی فرفره با ضمانت و اصالت کالا موجود است و می‌توانید با بهترین قیمت و سریع‌ترین زمان ارسال، خرید خود را انجام دهید.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

بهترین ساعت‌ هوشمند پیشنهادی بر اساس قیمت (اردیبهشت 1403)