قطع همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور با پلتفرم طاقچه در پی هنجارشکنی‌ اخیر


قطع همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور با پلتفرم طاقچه در پی هنجارشکنی‌ اخیر

در پی کشف حجاب کارکنان پلتفرم طاقچه و انتشار تصاویر آن، ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور همکاری خود را با این پلتفرم قطع کرد.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان، به دنبال انتشار تصاویر کشف حجاب کارکنان طاقچه (پلتفرم دسترسی به نسخه دیجیتال و صوتی کتاب‌ها) در فضای مجازی و زیر پا گذاشتن علنی حکم شرعی و نیز مقررات و قوانین رسمی کشور، ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور ادامه همکاری خود با این مجموعه را متوقف کرد.

مهدی مقدم، معاون فرهنگی و هنری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در نامه‌ای خطاب به امیرحسین لطیفی، مدیرعامل شرکت خدمات هوشمند ایده طلایی هاتف معاصر(طاقچه) ضمن ابراز تاسف و انزجار از این اقدام ضد فرهنگی از توقف ادامه همکاری با آن مجموعه خبر داد و بر لزوم پیگیری از طریق حقوقی و فسخ تفاهم‌نامه و قراردادهای موجود تاکید کرد.

متن نامه معاون فرهنگی و هنری ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور خطاب به مدیرعامل طاقچه به شرح زیر است:

ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان و یاران با وفای ایشان، همان گونه که مطلع هستید ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور با شبکه چند ده هزار کانون مسجدی فعال خود، طی سال‌های گذشته، به منظور توسعه فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، همکاری مستمر و مطلوبی با سکوی طاقچه داشته است. اما اکنون در پی اقدام خلاف قانون، عرف و اخلاق کارکنان آن مجموعه و انتشار آن در ایام منسوب به حضرت ابا عبدالله الحسین (علیه السلام)، ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور ضمن ابراز تاسف و انزجار از این اقدام ضد فرهنگی، ادامه همکاری با آن مجموعه را متوقف و از طریق حقوقی و فسخ تفاهم نامه و قراردادهای موجود را پیگیری خواهد کرد.

بی‌شک هنجارشکنی و اقدام خلاف قانون، از سوی هر شخص و مجموعه‌ای ناپسند و از مجموعه‌ای که ادعای فعالیت در مسیر اعتلای فرهنگ کشور را دارد، ناپسندتر است. امید است با تجدید نظر جدی و ترمیم حقیقی ناهنجاری ها و اصلاح خطاها در دلجویی از اهالی و علاقمندان کتاب و فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی برآیید.

گفتنی است، روز گذشته تصاویر کشف حجاب کارکنان طاقچه (پلتفرم دسترسی به نسخه دیجیتال و صوتی کتاب‌ها) در فضای مجازی منتشر شد که قطع همکاری جمعی از ناشران آثار پرفروش را به دنبال داشت.

پایان پیام/40

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم| مردی که 26 سال پیش گم شده بود در زیرزمین همسایه پیدا شد!