بچه‌های مسجد نمایش «سه‌ساله‌های حسینی» را اجرا می‌کنند


بچه‌های مسجد نمایش «سه‌ساله‌های حسینی» را اجرا می‌کنند

اعضای کانون فرهنگی هنری «صاحب‌الزمانی(عج)» روستای آسفیچ در ادامه فعالیت‌ها و ویژه‌برنامه‌های ماه محرم و صفر، نمایش «سه‌ساله‌های حسینی» را در رثای حضرت رقیه (س) اجرا می‌کنند.

«فاطمه نظری» در گفت وگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان، با اشاره به فعالیت‌های کانون فرهنگی هنری صاحب الزمانی(عج) روستای آسفیچ در ایام محرم و صفر بیان کرد: برپایی مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان(ع) به همت فعالان کانون، ویژه‌برنامه برای شیرخوارگان حسینی در رثای شهادت حضرت علی اصغر(ع)، اجرای طرح تلاوت قرآن و ‌توزیع کمک‌های مومنانه از جمله فعالیت هایی است که امسال نیز به همت اعضای کانون به مرحله اجرا رسید.

همایش شیرخوارگان به همت بچه های کانون و خانه قرآن روستا

محفل انس با قرآن در روز حضرت علی اصغر(ع) ویژه کودکان

مدیر کانون فرهنگی هنری صاحب‌الزمانی روستای آسفیچ افزود: از جمله دیگر برنامه‌هایی که با هدف ترویج فرهنگ و معارف حسینی در نظر گرفته‌ایم اجرای نمایش با محور قیام امام حسین (ع) است، گروه نمایش کانون که «خسوف عشق» نام دارد سال گذشته نمایشی را با محور حضرت رقیه (س) اجرا کرد که بسیار با استقبال مردم همراه شد، در نتیجه امسال با توجه به درخواست‌های فراوان نمایش «سه‌ساله‌های حسینی» برای سال دوم نیز اجرا می‌شود؛ این نمایش با حضور ۱۲ بازیگر خردسال و نوجوان در روز پنجم صفر مصادف با سالروز شهادت سه ساله دشت کربلا اجرا می شود.

نمایش سه‌ساله‌های حسینی

وی در ادامه از برپایی اردوی زیارتی مشهد مقدس در روزهای آتی با حضور ۳۰ نفر از اعضای کانون فرهنگی هنری صاحب‌الزمانی (عج) خبر داد و افزود: این اردو به همت خیرین و خدام رضوی از کانون بانوان رضوی برگزار خواهد شد.

توزیع کمک‌های مومنانه

بچه‌های مسجد نمایش «سه‌ساله‌های حسینی» را اجرا می‌کنند

گفتنی است، کانون فرهنگی هنری صاحب الزمانی (عج) و خانه قرآن آل طاها، واقع در روستای آسفیچ در ۵۰ کیلومتری مرکز استان خراسان جنوبی فعالیت‌های متنوعی را به صورت مشترک برای بچه‌های مسجد انجام می‌دهند.

پایان پیام/248

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

کانون امام علی(ع) نکا مجری ویژه برنامه های هفته وحدت