طراحی آیفون 16 پرو برق می‌زند


طراحی آیفون 16 پرو برق می‌زند

در حالی که انتظار می‌رود طراحی آیفون 16 پرو عمدتاً مشابه آیفون 15 پرو باشد، اما هنوز هم ممکن است اپل دست به اقدامات دیگری بزند تا یک گوشی جذاب‌تر عرضه کند. ظاهراً یکی از این تغییرها می‌تواند طراحی براق‌تر باشد. یکی از داغ‌ترین بحث‌ها...

در حالی که انتظار می‌رود طراحی آیفون 16 پرو عمدتاً مشابه آیفون 15 پرو باشد، اما هنوز هم ممکن است اپل دست به اقدامات دیگری بزند تا یک گوشی جذاب‌تر عرضه کند. ظاهراً یکی از این تغییرها می‌تواند طراحی براق‌تر باشد.

یکی از داغ‌ترین بحث‌ها درباره آیفون 15 پرو، استفاده از روکش تیتانیومی به جای فولاد زنگ‌نزن بود که دست کم باعث کاهش وزن آن شد. با وجود مزیت یاد شده، استفاده از تیتانیوم باعث شد لبه‌های کناری گوشی مات شود و دیگر خبری از طراحی براق نباشد. حتی برخی خریداران اقدام به برس زدن گوشی خود می‌کنند تا کمی رنگ آن براق‌تر شود.

طراحی آیفون 16 پرو برق می‌زندتلاشی برای شبیه سازی لبه‌های براق آیفون 16 پرو

حالا به نظر می‌رسد اپل هم چندان طرفدار رنگ‌های مات نباشد. افشاگر کره‌ای yeux1122 مدعی شده قاب تیتانیومی آیفون 16 پرو ممکن است با یک فناوری جدید ساخته شود که رنگ براق‌تری را به ارمغان می‌آورد. ظاهراً اپل از مواد و روش‌های تازه‌ای استفاده می‌کند که افزون بر براق‌تر بودن خروجی نهایی، ممکن است بیشتر از آیفون 15 در برابر خراش مقاوم باشد.

طبق شایعات آیفون‌های 16 پرو مجهز به صفحه نمایش بزرگ‌تر خواهند بود و ابعاد بزرگ‌تری هم دارند. سری 16 آیفون به دکمه جدید Capture نیز مجهز خواهد بود.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تست شخصیت شناسی/ در این تصویر چه می بینید؟