زمان عرضه احتمالی گوشی Xiaomi 14 SE فاش شد


زمان عرضه احتمالی گوشی Xiaomi 14 SE فاش شدتوسط امیرکیوان گوهری / اردیبهشت ۱۳, ۱۴۰۳ / 2 دقیقه برای مطالعه در صورت صحت اطلاعاتی که اخیرا توسط یک منبع معمولا قابل اعتماد فاش شده است؛ خانواده...

زمان عرضه احتمالی گوشی Xiaomi 14 SE فاش شد
زمان عرضه احتمالی گوشی Xiaomi 14 SE فاش شد
توسط / / 2 دقیقه برای مطالعه

در صورت صحت اطلاعاتی که اخیرا توسط یک منبع معمولا قابل اعتماد فاش شده است؛ خانواده پرچمدار شیائومی شامل گوشی‌های شیائومی 14، شیائومی 14 پرو و شیائومی 14 اولترا به‌زودی پذیرای عضوی جدید خواهد بود.

بر اساس شنیده‌ها چهارمین عضو این خانواده Xiaomi 14 SE نامگذاری شده و احتمالا طی ماه ژوئن در بازار هندوستان عرضه خواهد شد. این گوشی هوشمند احتمالا با برچسب قیمتی ارزان‌تر از 50 هزار روپیه (با توجه به نرخ مبادلات فعلی ارز تقریبا معادل با 599 دلار یا 560 یورو) روانه بازار می‌شود.

متاسفانه منبع فوق به هیچ‌کدام از مشخصات فنی دستگاه اشاره نکرده است؛ بنابراین در حال حاضر مشخص نیست که کاربران در ازای پرداخت چنین هزینه‌ای دقیقا چه امکاناتی را به‌دست خواهند آورد.

فرد افشاگر مدعی شده که Xiaomi 14 SE مدل ری‌برند شده شیائومی Civi 4 پرو به‌شمار خواهد رفت؛ دستگاهی که اخیرا با تراشه اسنپدراگون 8s نسل 3 در بازار چین عرضه شده است. با این‌حال بایستی توجه داشت که این موضوع ظاهرا یک گمانه‌زنی محض از جانب فرد افشاگر قلمداد شده و در واقع اطلاعات لو رفته محسوب نمی‌شود.

با این‌حال چنان‌چه Xiaomi 14 SE واقعا مدل ری‌برند شده Civi 4 پرو باشد (بی‌تردید تغییر نام تجاری گوشی‌ها یک اقدام کاملا متعارف از جانب شیائومی قلمداد می‌شود)؛ در این‌صورت انتظار می‌رود که عضو جدید خانواده شیائومی 14 مجهز به یک نمایشگر 6.55 اینچی لمسی آمولد با رزولوشن 1236×2750 پیکسل، نرخ نوسازی 120 هرتزی و حداکثر روشنایی 3000 نیتی باشد.

زمان عرضه احتمالی گوشی Xiaomi 14 SE فاش شد

تصویر شیائومی Civi 4 پرو

همچنین این گوشی هوشمند احتمالا با 12 یا 16 گیگابایت رم، 256 یا 512 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، سیستم دوربین پشتی سه‌گانه شامل ماژول اصلی 50 مگاپیکسلی با قابلیت OIS، لنز فوق‌عریض 12 مگاپیکسلی و ماژول تله‌فوتو 50 مگاپیکسلی با بزرگنمایی 2 برابری، سیستم دوربین جلویی دوگانه شامل ماژول اصلی 32 مگاپیکسلی و لنز فوق‌عریض 32 مگاپیکسلی و باتری 4700 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی در بستر سیم روانه بازار می‌شود.

از جنبه نرم‌افزاری نیز احتمالا شاهد به‌کارگیری سیستم‌عامل اندروید 14 و رابط کاربری HyperOS 1.0 خواهیم بود. با توجه به مشخصات فنی Xiaomi 14 SE روشن نیست که این دستگاه کدام گروه از مخاطبان را هدف قرار داده است. شیائومی احتمالا دلتنگ مدل‌های لایت پیشین شده و مدل SE اگرچه از مشخصات فنی ضعیف‌تری برخوردار است؛ اما کماکان بخشی از خانواده پرچمدار کمپانی تلقی شده و از همین عنوان نیز سود خواهد برد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

شیمیل ها چه افرادی هستند؟