گوشی قاتل پرچمدار Poco F6 به عرضه جهانی نزدیک شد


گوشی قاتل پرچمدار Poco F6 به عرضه جهانی نزدیک شد

گوشی قاتل پرچمدار Poco F6 به تازگی در پایگاه داده NBTC با پسوند G ظاهر شده است. این بدان معناست که فاصله چندانی با عرضه جهانی پوکو F6 فاصله چندانی ندایم و باید منتظر این برگ برنده مقرون به صرفه شیائومی با مشخصات جذاب باشیم. گوشی‌های Poco...

گوشی قاتل پرچمدار Poco F6 به تازگی در پایگاه داده NBTC با پسوند G ظاهر شده است. این بدان معناست که فاصله چندانی با عرضه جهانی پوکو F6 فاصله چندانی ندایم و باید منتظر این برگ برنده مقرون به صرفه شیائومی با مشخصات جذاب باشیم.

گوشی‌های Poco F6 و Poco F6 Pro از محصولات مورد انتظار شیائومی هستند که به عنوان قاتل پرچمداران قرار است به زودی عرضه شوند. این دو گوشی اخیراً در پایگاه داده گواهینامه‌های جهانی ظاهر شده و به نظر می‌رسد که دیگر با تاریخ عرضه آن‌ها فاصله چندانی نداریم.

گوشی قاتل پرچمدار Poco F6 به عرضه جهانی نزدیک شد

به تازگی گوشی Poco F6 با شماره مدل 24069PC12G در پایگاه NBTC ثبت شده است. اضافه شدن حرف G به آخر شماره مدل این گوشی حاکی از آن است که نسخه جهانی (Global) این گوشی لیست شده و قرار است شاهد عرضه گسترده آن باشیم. با این حال، طبق معمول پایگاه گواهی NBTC هیچ ویژگی یا پارامتری از این دستگاه را مشخص نمی‌کند.

مشخصات فنی گوشی Poco F6

به گزارش Gizmochina، این دستگاه مدتی قبل با تراشه Snapdragon 8s Gen 3 کوالکام، 12 گیگابایت حافظه رم و سیستم‌عامل اندروید 14 در لیست اپلیکیشن بنچمارک گیک‌بنچ ظاهر شده توانسته حسابی گرد و خاک به راه بیاندازد. گوشی مذکور در تست‌های تک‌هسته‌ای امتیاز 1844 و در تست‌های چند هسته‌ای امتیاز قابل توجه 4799 را کسب کرده است.

گوشی قاتل پرچمدار Poco F6 به عرضه جهانی نزدیک شد

شایعات منتشر شده در فضای مجازی حاکی از آن است که Poco F6 در واقع مدل تجاری و تغییر نام یافته Redmi Turbo 3 خواهد بود. این گوشی دارای همان چیپست مورد انتظار برای F6 است و حداکثر 12 گیگابایت رم LPDDR5x و 512 گیگابایت حافظه UFS 4.0 را به همراه دارد.

گوشی قاتل پرچمدار Poco F6 به عرضه جهانی نزدیک شد

در بخش صفحه‌نمایش نیز گوشی Redmi Turbo 3 از یک پنل 6.67 اینچی AMOLED با رفرش‌ریت 120 هرتز و گواهی HDR10+ و Dolby Vision برخوردار خواهد بود.

پیکربندی دوربین نیز شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، یک سنسور اولترا واید 8 مگاپیکسلی است. اگر شایعات موجود درست باشند، گوشی پوکو F6 ممکن است در بخش پشتی پیکربندی دوربین سه‌گانه را به همراه یک دوربین با لنز ماکرو ارائه دهد.

در نهایت به بخش باتری می‌رسیم که گفته شده باید در انتظار یک باری 5 هزار میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 90 وات باشیم.

در همین رابطه بخوانید:

- مشخصات گوشی قاتل پرچمدار پوکو F6 تایید شد؛ تراشه اسنپدراگون 8s نسل 3 با 16 گیگابایت حافظه رم
- خط و نشان شیائومی برای رقبا؛ گرد و خاک گوشی قاتل پرچمدار پوکو F6 در بنچمارک گیک‌بنچ

انتظار می‌رود که گوشی پوکو F6 اواسط ماه ژوئن (خرداد ۱۴۰۳) عرضه شود. به احتمال زیاد طی روزهای آینده نیز اطلاعات بیشتری در رابطه با ویژگی‌ها و مشخصات فنی این گوشی قاتل پرچمدار منتشر خواهد شد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم| ویدئویی باورنکردنی از یک سگِ پیانیست!