خشم بروس کمپبل از افرادی که سریال Ash vs. Evil Dead را به صورت غیرقانونی دانلود می‌کنند


خشم بروس کمپبل از افرادی که سریال Ash vs. Evil Dead را به صورت غیرقانونی دانلود می‌کنند

«بروس کمپبل» (Bruce Campbell)، تهیه کننده و بازیگر سریال Ash vs. Evil Dead محصول شبکه STARZ TV، به‌شدت از دست افرادی که این سریال را به صورت غیر قانونی دانلود می‌کنند، خشمگین است. 36 سال پس از اکران فیلم Evil Dead، بروس کمپبل و دوستان قدیمی‌اش یعنی «سم ریمی» (Sam Raimi) و «راب تپرت» (Rob...

«بروس کمپبل» (Bruce Campbell)، تهیه کننده و بازیگر سریال Ash vs. Evil Dead محصول شبکه STARZ TV، به‌شدت از دست افرادی که این سریال را به صورت غیر قانونی دانلود می‌کنند، خشمگین است.

36 سال پس از اکران فیلم Evil Dead، بروس کمپبل و دوستان قدیمی‌اش یعنی «سم ریمی» (Sam Raimi) و «راب تپرت» (Rob Tapert) در حال کار بر روی فصل سوم سریال Ash vs. Evil Dead هستند که قرار است در تاریخ 6 اسفند 1396 (February 25) پخش خود را در شبکه STARZ TV آغاز کند.

هنگامی که 21 سال پیش سومین و آخرین شماره از سری فیلم‌های Evil Dead با نام Army of Darkness اکران شد، توفیق چندانی در گیشه به دست نیاورد ولی با توجه به جایگاه «کالت» (cult) و کلاسیکی که این سری در طی سال‌ها بدست آورده، در سال 2013 بروس کمپبل، سم ریمی و راب تپرت سراغ بازسازی شماره اول آن با همان نام Evil Dead رفتند ولی پس از اکران این فیلم متوجه شدند که طرفداران این مجموعه بیش از هرچیزی مشتاق دیدار دوباره کارکتر محبوب و معروف سری Evil Dead یعنی «اَش» (Ash) بوده‌اند. در نتیجه در سال 2015 فصل اول سریال Ash vs. Evil Dead را با حضور این کارکتر بزن‌بهادر و شوخ‌طبع به روی آنتن بردند. ضمن اینکه در کنار اَش، دو کارکتر جدید با نام‌های «کلی مکسول» (Kelly Maxwell) با بازی «دینا دی‌لورنزو» (Dana DeLorenzo) و «پابلو بولیوار» (Pablo Bolivar) با بازی «ری سانتیاگو» (Ray Santiago) و همچنین کارکتر منفی و دشمن جدید اَش، با نام «رابی» (Ruby) با بازی «لوسی لالس» (Lucy Lawless) را معرفی کردند. البته نیاز به گفتن نیست که علاوه‌بر این کارکترها، ارتش جدید مردگانی که از جهنم آزاد شده‌اند هم در سریال حضور دارند!

باتوجه به اینکه طرفداران این سریال عاشق فضای خشن و بدون محدودیت این سریال در شبکه STARZ TV هستند، ولی به نظر می‌رسد تعداد بسیار زیادی از آن‌ها سریال را به طور قانونی و با خرید اشتراک این شبکه دنبال نمی‌کنند. دانلود غیرقانونی و غیرمجاز فیلم‌ها و سریال‌ها چیز جدیدی نیست و خیلی گسترده‌تر از این است که بتوان به راحتی جلوی آن را گرفت و حال به نظر می‌رسد این دانلودهای غیرقانونی دارند ضربه سختی را بر پیکره سریال Ash vs. Evil Dead وارد می‌کنند.

بروس کمپبل که به‌تازگی برای معرفی کتاب جدیدش با نام Hail to the Chin: Further Confessions of a B-Movie Actor در پایتخت ایالت کالیفورنیا یعنی «ساکرامنتو» (Sacramento) حاضر شده بود، الفاظ تندی را نثار افرادی که به صورت غیرقانونی سریال Ash vs. Evil Dead را دانلود می‌کنند، کرد. در ادامه بخشی از صحبت‌های وی را برای شما قرار داده‌ایم:

یک روز می‌رسد که از من می‌پرسید، چرا Ash vs Evil Dead کنسل شد؟ می‌دانید دلیلش چیست؟ دلیلش شما مفت‌خورها هستید. Ash vs. Evil Dead یکی از بیشترین آمارهای دانلود غیرقانونی را در بین سریال‌های مختلف دارد. چرا کنسل شد؟ به خاطر اینکه شما همه یک مشت دزد هستید.

افرادی که حتی کمترین آشنایی را با شخصیت و خلقیات بروس کمپبل دارند، می‌دانند که این الفاظ تند خطاب به تمام طرفداران این سریال نبوده و مختص به دانلود کنندگان غیرقانونی است. به هر حال کمپبل حق دارد که انقدر از دست دانلود کنندگان غیرقانونی این سریال شاکی باشد چرا که این سریال هم مانند تمام آثار هنری مرتبط با صنعت سرگرمی، هزینه‌های بسیار زیادی دارد. مخصوصا با در نظر گرفتن اینکه سریال Ash vs Evil Dead گریم‌های سنگین و جلوه‌های ویژه زیادی هم دارد.

به هر حال واقعیت این است که اگر طرفداران برای دیدن این سریال هزینه نکنند، Ash vs Evil Dead خیلی زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنیم ممکن است کنسل شود. با در نظر گرفتن اینکه به نوعی دنیای سینمایی Evil Dead کنسل شده است، اگر دنیای تلویزیون آن هم کنسل شود، خیلی بعید است که بتوانیم بازهم اَش یا دنیای Evil Dead را ببینیم. ما هم امیدواریم که با توجه به صحبت‌هایی که شد، افرادی که توانایی تهیه نسخه قانونی سریال Ash vs Evil Dead یا تهیه اشتراک شبکه STARZ TV را دارند، دست از دانلود غیرقانونی این سریال و دیگر آثار هنری بردارند.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
خشم بروس کمپبل از افرادی که سریال Ash vs. Evil Dead را به صورت غیرقانونی دانلود می‌کنند


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

باراک اوباما با برادران روسو برای فیلم Exit West همکاری می‌کند