منتظر انتشار بازی Skyrim VR برای پی‌سی باشید


منتظر انتشار بازی Skyrim VR برای پی‌سی باشید

سازندگان بازی Skyrim VR امروز در خبری اعلام کردند که این عنوان را برای پلتفرم پی‌سی منتشر خواهند کرد. پس اگر از طرفداران این بازی و یا این پلفترم هستید، این خبر را از دست ندهید. همانطور که می‌دانید، بازی Skyrim پس از گذشت چند سال از عرضه اولیه، همچنان در حال تاخت و تاز در بازار‌های مختلف است و...

سازندگان بازی Skyrim VR امروز در خبری اعلام کردند که این عنوان را برای پلتفرم پی‌سی منتشر خواهند کرد. پس اگر از طرفداران این بازی و یا این پلفترم هستید، این خبر را از دست ندهید.

همانطور که می‌دانید، بازی Skyrim پس از گذشت چند سال از عرضه اولیه، همچنان در حال تاخت و تاز در بازار‌های مختلف است و محبوبیت بالای این عنوان هم باعث شده که سازندگان به فکر گسترش هر چه بیشتر بازی باشند. یکی از این فکر‌ها ارائه بازی بر روی پلتفرم تازه نفس و نو ظهور واقعیت مجازی بود.

بازی Skyrim VR را که می‌توان اولین عنوان جدی و درخور توجه در پلتفرم واقعیت مجازی به حساب آورد؛ باعث شد که در درجه اول فروش عینک مخصوص کنسول پلی استیشن 4 چندین برابر شود و در درجه دوم به پلتفرم واقعیت مجازی به عنوان یک روش جدید و قابل اعتماد نگاه شود. حال پس از گذشت چند ماه از عرضه بازی Skyrim VR برای پلتفرم یاد شده، سازندگان اعلام کردند که این عنوان را از طریق شبکه استیم برای پلتفرم ویندوز منتشر خواهند کرد.

این بازی که به گفته سازندگان همخوانی کاملی با عینک‌های HTC VIVE ،Oculus Rift و Windows Mixed Reality خواهد داشت در تاریخ چهاردهم فروردین ماه 1397 (سوم آپریل 2018) برای خرید طرفداران در دسترس خواهد بود. پس اگر صاحب یکی از عینک‌های واقعیت مجازی ذکر شده هستید، بازی Skyrim VR خواهد توانست که شما را به خوبی و تا مدت‌ها سرگرم کند.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
منتظر انتشار بازی Skyrim VR برای پی‌سی باشید

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

عکس پروفایل پرسپولیس