تمامی مرزهای کشور آماده حضور سرمایه‌گذاران است


تمامی مرزهای کشور آماده حضور سرمایه‌گذاران است

اردبیل – فرمانده مرزبانی کشور گفت: به دلیل امنیت ایجاد شده، تمامی مرزهای کشور آماده حضور سرمایه‌گذاران است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار قاسم رضایی ظهر شنبه در آیین تودیع و معارفه فرماندهان مرزبانی استان اردبیل تصریح کرد: در وضعیت فعلی تمامی مرزهای کشور از امنیت کم‌نظیری برخوردار بوده و هیچ مورد امنیتی در مرزها نداریم.

وی افزود: شرایط برای حضور سرمایه‌گذاران در مرزها فراهم شده و همین موقعیت می‌تواند منجر به توسعه گردشگری و بهبود زندگی مرزنشینان کشور نیز باشد.

فرمانده مرزبانی کشور متذکر شد: امروز چه در شمال و شمال غرب و چه در مرزهای شرقی و سیستان و بلوچستان وضعیت مطلوبی حاکم شده و بسترهای لازم برای سرمایه‌گذاری فراهم شده است.

رضایی با تأکید به اینکه در سال جاری تمامی مرزها به لحاظ مدیریت دولت و نیروهای مسلح به وضع مطلوب رسیده است، ادامه داد: حتی در مواجه با قاچاق مواد مخدر نیز با رشد کشفیات و ایمن‌سازی مرزها مواجه هستیم.

وی متذکر شد: در استان اردبیل نیز ۳۶۰ کیلومتر مرز مشترک با جمهوری آذربایجان و ارمنستان داریم که امنیت مطلوبی فراهم شده و هیچ مشکلی در این استان نداریم.

فرمانده مرزبانی کشور تأکید کرد: در این استان نیز شرایط برای توسعه سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی، دام‌پروری و صنایع تبدیلی فراهم شده است.

به گفته رضایی امروز به دلیل امنیت ایجاد شده مراودات با جمهوری آذربایجان نیز در وضعیت مطلوبی بوده و برخی مشکلات حتی با تماس تلفنی رفع می‌شود.

وی تأکید کرد: پیشنهاداتی در خصوص ۲۴ ساعته شدن گمرکات مطرح شده بود که شرایط فراهم شده و بی شک ثمرات مطلوبی برای مرزنشینان نیز به دنبال خواهد داشت.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

شیمیل ها چه افرادی هستند؟