صحبت‌های بازیگران سریالWestworld در رابطه با رازهای کشف نشده فصل اول


صحبت‌های بازیگران سریالWestworld  در رابطه با رازهای کشف نشده فصل اول

بازیگران سریال Westworld اعلام کرده‌اند که در فصل اول این سریال هنوز رازهایی وجو دارند که پس از دیدن فصل دوم، به آن‌ها پی خواهیم برد. شاید با خود فکر کنید که تمام رازهای سریال Westworld  را کشف کرده‌اید و نکته مبهمی در رابط با فصل اول این مجموعه تلویزیونی محبوب وجود ندارد، اما اخیرا بازیگران...

بازیگران سریال Westworld اعلام کرده‌اند که در فصل اول این سریال هنوز رازهایی وجو دارند که پس از دیدن فصل دوم، به آن‌ها پی خواهیم برد.

شاید با خود فکر کنید که تمام رازهای سریال Westworld را کشف کرده‌اید و نکته مبهمی در رابط با فصل اول این مجموعه تلویزیونی محبوب وجود ندارد، اما اخیرا بازیگران اصلی این سریال از جمله «ایوان ریچل وود» (Evan Rachel Wood)، بازیگر نقش دلوریس و «جفری رایت» (Jeffrey Wright)، بازیگر نقش برنارد/ آرنولد، در مصاحبه‎‌ای اعلام کرده‌اند که هنوز رازهای زیادی به خصوص در اولین قسمت از فصل گذشته Westworld وجود دارند و هنوز کسی به ماهیت آن‌ها پی نبرده است.

البته در نظر داشته باشید که حتی کاربران سایت رددیت هم برای کشف کردن این رازها باید در ابتدا فصل دوم Westworld را تماشا کنند. همانطور که اطلاع دارید، فصل دوم این مجموعه تلویزیونی هنوز بر روی آنتن نرفته و تنها کسانی متوجه این نکات مخفی شده‎‌اند که خود در ساخت آن شریک بوده‌اند. به عنوان مثال ایوان ریچل وود در مصاحبه خود با سایت «انترتیمنت ویکلی» (Entertainment Weekly) علاوه‌بر تاکید کردن بر روی این مورد که فصل دوم Westworld رابطه بسیار نزدیکی با فصل نخست خود دارد، گفت:

من مجددا به اتفاقات فصل اول فکر می‌کنم و جالب اینجاست که سازندگان این سریال «جاناتان نولان» (Jonathan Nolan) و «لیسا جوی» (Lisa Joy)، بر روی اتفاقات قسمت اول به قدری دقیق کار کرده‌اند که تنها پس از دیدن فصل دوم متوجه نکات مخفی آن‌ها می‌شویم. من به عنوان بازیگر نقش دلوریس دیالوگ‌های زیادی را در فصل اول به زبان آورده‌ام که شاید در آن مقطع زمانی درک درستی از آن‌ها نداشتم، اما حالا که در حال فیلم‌برداری فصل دوم هستیم، تعجب می‌کنم که آن‌ها (سازندگان Westworld) از همان ابتدا در حال بیان کردن کل داستان بودند، اما ما متوجه نمی‌شدیم. به نظر من فصل اول Westworld به اندازه‌ای نکات مهم و مخفی در خود گنجانده است که حتی اگر پس از پخش شدن فصل هفتم نیز آن را تماشا کنیم، به چیزهای جدیدی پی می‌بریم!

آقای جفری رایت نیز با ریچل وود هم عقیده بوده و پس از فیلم‌برداری فصل دوم سریال Westworld اعلام کرد که او نکات زیادی را از فصل اول نادیده گرفته و سرسری از آن‌ها رد شده است که در فصل دوم اهمیت زیادی پیدا می‌کنند.

ناگفته نماند که اولین قسمت از فصل دوم سریال Westworld در تاریخ 22 آپریل 2018 (2 اردیبهشت 1397) بر روی آنن خواهد رفت.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
صحبت‌های بازیگران سریالWestworld  در رابطه با رازهای کشف نشده فصل اول

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

پیکسار فرنچایزهای The Incredibles و Finding Nemo را ریبوت می‌کند