بازی For Honor برای مدتی محدود رایگان شد!


بازی For Honor برای مدتی محدود رایگان شد!

یوبی‌سافت اعلام کرد که از تاریخ پنجشنبه 13اردیبهشت ماه (3 می) تا یکشنبه 16اردیبهشت (6 می) بازی For Honor به صورت رایگان بر روی دو کنسول پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان و همین‌طور پی‌سی قرار خواهد گرفت. شاید شما هم از آن دست افرادی باشید که بخاطر فضای خاصی که بازی For Honor دارد، دوست دارید حداقل...

یوبی‌سافت اعلام کرد که از تاریخ پنجشنبه 13اردیبهشت ماه (3 می) تا یکشنبه 16اردیبهشت (6 می) بازی For Honor به صورت رایگان بر روی دو کنسول پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان و همین‌طور پی‌سی قرار خواهد گرفت.

شاید شما هم از آن دست افرادی باشید که بخاطر فضای خاصی که بازی For Honor دارد، دوست دارید حداقل یک‌بار آن را تجربه کنید اما خب دقیقا بخاطر همان فضای خاص، مطمئن نیستید که این بازی می‌تواند نظرتان را به خودش جلب کند یا خیر. به همین دلیل هم احتمالا تصمیم گرفته‌اید هرگاه این بازی با تخفیف بسیار بالایی مواجه شد، تهیه‌اش کنید. اگر شما هم درست مانند خود من در این دسته‌بندی قرار می‌گیرید، باید بهتون بگویم که این بازی با تخفیف 100درصدی مواجه شده است! از پنجشنبه هفته بعد تا یکشنبه دو هفته بعد، می‌توانیم بازی For Honor را به صورت رایگان دانلود کنیم و ببینیم فضای خاصش باب میلمان هست یا نه. البته تقریبا 10ماه پیش هم یوبی‌سافت به مدت یک هفته این بازی را رایگان کرده بود و این اولین باری نیست که For Honor رایگان شده است.

بازی For Honor برای مدتی محدود رایگان شد!

اگر در این مدت زمان بازی For Honor را دانلود کنید، می‌توانید به طور کامل از تمام بخش‌ها و مد‌های این بازی لذت ببرید. یعنی هیچگونه محدودیتی در این ورژن رایگان وجود ندارد و تمامی بخش‌ها از بخش تک‌نفره داستانی گرفته تا بخش چندنفره آنلاین، همه و همه قابل دسترس خواهند بود. ضمن اینکه تمام کارهایی که در بازی انجام می‌دهید (از پیش بردن داستان بازی گرفته تا آپدیت‌ها و آپگریدهایی که متوجه شخصیت‌های بازی می‌کنید) سِیو خواهند شد و اگر پس از این مدت زمان تصمیم به خرید بازی بگیرید، می‌توانید بازی را از جایی که رها کرده بودید، ادامه بدید.

اگر خیلی خلاصه بخواهیم در مورد بازی For Honor توضیح دهیم، باید بگوییم که در این بازی شما بین سه کلاس شخصیتی «شوالیه»، «وایکینگ» و «سامورایی» یکی را انتخاب می‌کنید و وارد دنیای بی‌رحم باستان می‌شوید. در ابتدای بازی، در مجموع 12شخصیت وجود دارد که می‌توانید بسته به سلیقه خودتان یکی را برای مبارزه انتخاب کنید.

تماشا کنید: فصل چهارم بازی For Honor شامل دو قهرمان جدید است

اما اگر شما هم‌اکنون بازی For Honor را تهیه کرده‌اید، باز هم این مدت زمان 3روزه می‌تواند برایتان بسیار هیجان‌انگیز باشد. اگر شما در این مدت زمان با یکی از کسانی که به صورت رایگان بازی را تهیه کرده هم‌تیمی شوید و به مبارزه در دنیای آنلاین بازی بپردازید، می‌توانید جوایز جذابی دریافت کنید. به عنوان مثال میزان XP که دریافت می‌کنید، به مراتب بیشتر از سابق خواهد شد.

درنهایت هم اینکه بازی For Honor تا تاریخ 25 اردیبهشت (15 می) با 75درصد تخفیف قابل دسترسی خواهد بود. این تخفیف هم مانند آن سه روز رایگان شدن بازی، تنها مختص به یک پلتفرم نیست و دارندگان هر دو کنسول پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان و همین‌طور پی‌سی می‌توانند از آن استفاده کنند.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
بازی For Honor برای مدتی محدود رایگان شد!

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

دانلود بازی Car Mechanic Simulator 18 شبیه‌ساز مکانیک ماشین اندروید (+مود)