پنجشنبه های آینده سازان کانون با طعم رمضان


پنجشنبه های آینده سازان  کانون با طعم رمضان

خبرگزاری شبستان: برنامه «پنجشنبه های آینده سازان» کانون فرهنگی هنری امام زین العابدین(ع) ویژه ماه مهمانی خدا همراه با آیتم های جذاب فرهنگی آموزشی و با استقبال پرشور کودکان و نوجوانان در بندرعباس اجرا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، پنجشنبه های آینده سازان هفته قبل که برای دومین بار در ماه مبارک رمضان برگزار شد، برنامه های متنوعی را در دو بخش دختران و پسران کودک و نوجوان عضو کانون فرهنگی هنری امام زین العابدین(ع) تدارک دیده بود.

ویژه برنامه «پنجشنبه های آینده سازان» در قالب برنامه های جذاب فرهنگی و هنری، هر هفته به موضوع مهم همان هفته نظیر«روز قدس، 22 بهمن، 9 دی، روز طبیعت، اعتکاف، فرهنگ رضوی، سوم خرداد و ...» می پردازد.

پنجشنبه های آینده سازان  کانون با طعم رمضان

حجت الاسلام عبدالرسول باستین، امام جماعت جوان و خوش فکر کانون فرهنگی هنری امام زین العابدین(ع) در حاشیه اجرای این برنامه در مسجد محله نایبندجنوبی، اجرای برنامه های ابداعی، نو، خلاقانه و جذاب برای جذب و نگهداشت کودکان و نوجوانان در فضای فرهنگی معنوی مسجد را از مهمترین دغدغه های فعالان فرهنگی کانون امام زین العابدین(ع) برشمرد.

وی، تشکیل تیم اجرایی قوی با بهره گیری از ظرفیت نخبگان رشته های مختلف را از دلایل مهم موفقیت کانون در جذب جمعیت انبوه کودکان و نوجوانان در این کانون دانست.

پنجشنبه های آینده سازان  کانون با طعم رمضان

این فعال فرهنگی از مشارکت دادن فعال کودکان و نوجوانان در همه امور مرتبط با برنامه های کانون فرهنگی هنری و ارائه گزارش فعالیت ها و برنامه ها به خانواده ها به عنوان یکی دیگر از رموز موفقیت کانون فرهنگی هنری امام زین العابدین(ع) در جذب و نگهداشت مخاطبین خردسال خود یاد کرد.

وی با اشاره به اینکه پنجشنبه های این هفته در دو بخش مجزای دختران و پسران برگزار شد، افزود: این برنامه در ماه مبارک رمضان از ساعت 17:45 آغاز و تا اذان مغرب ادامه دارد.

پنجشنبه های آینده سازان  کانون با طعم رمضان

باستین از «جمع خوانی قرآن»، «کاردستی»، «پخش کلیپ سوم خرداد»، «پخش کلیپ تغذیه در ماه رمضان»، «مسابقه فرهنگی» و «افطاری فرشته ها» را از برنامه های بخش پسران پنجشنبه های آینده سازان برشمرد.

وی اضافه کرد: ترتیل خوانی، ویژه برنامه آزادسازی خرمشهر، تشریح برنامه های هیات جوانان، تمرین مداحی و زنجیر زنی، مسابقه فرهنگی و افطاری از جمله برنامه های گروه پسران این برنامه بود.

پنجشنبه های آینده سازان  کانون با طعم رمضان

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری امام زین العابدین(ع) گفت: پخش فیلم سینمایی در پنجشنبه های ماه مبارک رمضان از ساعت 23 از دیگر برنامه های رمضانیه کانون است.

کانون فرهنگی هنری امام زین العابدین(ع) در محله نایبند جنوبی که از محلات حاشیه نشین شهر بندرعباس است از چهار سال قبل با همکاری پایگاه بسیج، فعالیت های گسترده، متنوع و اثرگذاری به ویژه «پنجشنبه های آینده سازان» را برای عموم مردم به ویژه حوزه کودک و نوجوان در فضای معنوی مسجد آغاز کرده که ماحصل آن حضور پرشور کودکان و نوجوانان در برنامه های مختلف این کانون است.

پایان پیام/88

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ابتکارات مسجد منشور برای جذب جوانان؛ از جوانه‌های نشاط تا احیای چهارپایه‌خوانی