دو باندل جدید برای کنسول ایکس‌باکس وان معرفی شد


دو باندل جدید برای کنسول ایکس‌باکس وان معرفی شد

کمپانی مایکروسافت از دو باندل جدید کنسول ایکس‌باکس وان رونمایی کرد. برای جزئیات بیشتر در ادامه با گیم‌شات همراه باشید. پس از کنفرانس فوق‌العاده مایکروسافت در جریان همایش E3 2018، شاید حالا بسیاری از افرادی که ایکس‌باکس وان ندارند، تصمیم به خرید کنسول مایکروسافت گرفته باشند. در همین راستا،...

کمپانی مایکروسافت از دو باندل جدید کنسول ایکس‌باکس وان رونمایی کرد. برای جزئیات بیشتر در ادامه با گیم‌شات همراه باشید.

پس از کنفرانس فوق‌العاده مایکروسافت در جریان همایش E3 2018، شاید حالا بسیاری از افرادی که ایکس‌باکس وان ندارند، تصمیم به خرید کنسول مایکروسافت گرفته باشند. در همین راستا، مایکروسافت نیز از دو باندل جدید کنسول ایکس‌باکس وان که شامل بازی‌های پرطرفداری نیز می‌شود، رونمایی کرده است.

اولین باندل، حاوی کنسول ایکس‌باکس وان ایکس همراه با بازی PlayerUnknow Battlegrounds یا همان PUBG است؛ این باندل، یک کنسول با حافظه یک ترابایتی، یک کنترلر وایرلس ایکس‌باکس وان و یک کارت یک ماهه برای عضویت در Xbox Game Pass و Xbox Live Gold و همچنین یک نسخه دیجیتالی بازی PUBG را مشمول می‌شود. این باندل هم‌اکنون در خرده فروشی‌های سراسر جهان با قیمت 500 دلار در حال فروش است.

باندل بعدی، مربوط به بازی Minecraft است. این باندل، شامل یک کنسول ایکس‌باکس وان اس، یک نسخه از بازی Minecraft: Story Mode – The Complete Adventure، یک کارت برای عضویت یک ماهه در Xbox Game Pass و یک کارت نیز برای عضویت 14 روزه در Xbox Live Gold می‌شود. باندل ماینکرفت، هم‌اکنون با قیمت 300 دلار دردسترس است.

نظر شما در مورد باندل‌های جدید ایکس‌باکس وان ایکس چیست؟
' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
دو باندل جدید برای کنسول ایکس‌باکس وان معرفی شد

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

شایعه: تاریخ عرضه و عناوین انحصاری پلی‌استیشن 5 لو رفت