فیلم Robin Hood باز هم با شکست بزرگی مواجه شد


فیلم Robin Hood باز هم با شکست بزرگی مواجه شد

متاسفانه جدیدترین فیلم در صف بلند فیلم‌های Robin Hood برای «تارون اگرتون» (Taron Egerton) و «جیمی فاکس» (Jamie Foxx)، شکست بزرگی بود. به گفته Wrap، فیلم Robin Hood با وجود بودجه تقریبا 100 میلیون دلاریش، در 5 روز اول پخش فقط 14 میلیون دلار فروش داشته است. این آمار این فیلم را در رده بزرگ‌ترین شکست‌های امسال قرار می‌دهد. متاسفانه برای Lionsgate...

متاسفانه جدیدترین فیلم در صف بلند فیلم‌های Robin Hood برای «تارون اگرتون» (Taron Egerton) و «جیمی فاکس» (Jamie Foxx)، شکست بزرگی بود.

به گفته Wrap، فیلم Robin Hood با وجود بودجه تقریبا 100 میلیون دلاریش، در 5 روز اول پخش فقط 14 میلیون دلار فروش داشته است. این آمار این فیلم را در رده بزرگ‌ترین شکست‌های امسال قرار می‌دهد. متاسفانه برای Lionsgate این فیلم بدترین شروع را برای فیلم‌هایی با بودجه 90 میلیون یا بالاتر امسال داشت.

منتقدان نیز با دادن امتیاز %13 در Rotten Tomatoes کمکی به موفقیت آن نمی‌کنند. این فیلم همچنین هفته سختی را در مقابل فیلم‌های Ralph Breaks the Internet، Creed II، Fantastic Beasts: The Crimes of Grindlewald و The Grinch داشت.

فیلم Robin Hood هشت سال پس از تلاش «راسل کرو» (Russel Crowe) برای به کارگیری این شخصیت در فیلم دیگری به نام Robin Hood پخش می‌شود. تلاش‌های استودیو برای خوب کردن این فیلم همچنان بی‌نتیجه می‌ماند. اگرچه خیلی از ما علاقه خاصی به فیلم (Robin Hood: Prince of Thieves (1991 با بازی «الن ریکمن» (Allen Rickman) در نقش کلانتر شهر ناتینگهام داریم، اما حتی این فیلم هم چندان خوب نبود. خیلی‌ها هنوز هم روباه کارتونی رابین هود سال 1973 یا کمدی Robin Hood: Men in Tights با بازی «کری الوز» (Cary Elwes) ساخت 1993 را به بقیه فیلم‌ها ترجیح می‌دهند.

برخی‌ از مردم مخصوصا در توییتر احساس می‌کنند که مشکل اصلی همچنان هم در انتخاب بازیگر رابین هود است. شاید اگر بازیگری رنگین پوست را برای این نقش انتخاب کنند، مردم علاقه بیشتری به دیدن ورژن جدید فیلم‌ Robin Hood داشته باشند.

Lionsgate با پخش فیلم‌هایی مثل A Madea Family Funeral، ریبوت Hellboy با بازی «دیوید هاربر» (David Harbour) و بخش بعدی John Wick، احتمالا سال 2019 بهتری نسبت به 2018 خواهد داشت.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
فیلم Robin Hood باز هم با شکست بزرگی مواجه شد


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

کرت راسل در اولین تریلر فیلم The Christmas Chronicles در لباس یک بابانوئل