بازی Saints Row: The Third به نینتندو سوئیچ راه می‌یابد [گیمزکام 2018]


بازی Saints Row: The Third به نینتندو سوئیچ راه می‌یابد [گیمزکام 2018]

امروز طی رویداد گیمزکام 2018 اعلام شد که بازی Saints Row: The Third قرار است بر روی کنسول هیبریدی نینتندو سوئیچ عرضه شود. بازی Saints Row: The Third که هم‌اکنون در دسترس پی‌سی، پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360 قرار دارد، ماه مارچ سال آینده‌ برای نینتندو سوئیچ عرضه می‌شود و یکی از...

امروز طی رویداد گیمزکام 2018 اعلام شد که بازی Saints Row: The Third قرار است بر روی کنسول هیبریدی نینتندو سوئیچ عرضه شود.

بازی Saints Row: The Third که هم‌اکنون در دسترس پی‌سی، پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360 قرار دارد، ماه مارچ سال آینده‌ برای نینتندو سوئیچ عرضه می‌شود و یکی از استودیوهای تابعه‌ی دیپ سیلور با نام «دیپ سیلور فیش‌لبز» (Deep Silver FISHLABS)، توسعه و پورت این نسخه را بر عهده دارد. با این حال نمایش جدیدی ارائه نشده و فعلاً باید منتظر ماند تا دید که شور و آشوب در شهر بر روی نینتندو سوئیچ چگونه خواهد بود. البته باید گفت Saints Row: The Third تنها عنوان نسل هفتمی نیست که به این کنسول راه پیدا می‌کند و پیش از این عناوین بزرگ دیگری مانند L.A Noire و Monster Hunter Generations برای آن عرضه شده بودند.

پس از انتشار بازی Saints Row: The Third در سال 2011، دو نسخه‌ی دیگر هم روانه‌ی بازار شدند اما بسیاری از بازیکنان و منتقدین این عنوان را که منسجم‌تر و آماده‌تر از بقیه است، بهترین نسخه‌ی سری می‌دانند. به هر حال Saints Row IV هم تجربه‌ی منحصر به فرد و سرگرم‌کننده‌ی خود را دارد و شما را در نقش رئیس جمهور ایالات متحده‌ی آمریکا با قدرت‌های ماوراء طبیعی‌ قرار می‌دهد تا با هجوم آدم فضایی‌ها دست و پنجه نرم کنید، گرچه شاید برای معرفی این سری بازی به یک فرد تازه‌وارد گزینه‌ی مناسبی نباشد.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
بازی Saints Row: The Third به نینتندو سوئیچ راه می‌یابد [گیمزکام 2018]

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

Persona 5 Scramble: The Phantom Strikers رسما معرفی شد