متولیان مسجد به تعالی فرهنگ و هنر کمک کنند


متولیان مسجد به تعالی فرهنگ و هنر کمک کنند

حجت الاسلام کلات پور، گفت: تعالی فرهنگ و هنر با محوریت کانون های مساجد، مستلزم همراهی و تعامل متولیان این حوزه است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، «حجت الاسلام افشین کلات پور» در مراسم تکریم و معارفه سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه که در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، گفت: مسئولیت در بخش کانون های فرهنگی هنری مساجد، مهم و خطیر است.

سرپرست جدید دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه، افزود: بخش فرهنگی سرفصل ندارد لذا با توجه به کثرت و تعداد بی شمار مسائل مرتبط در این حوزه، از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی خواستار مساعدت و همکاری دستگاه ها و ادارات متولی حوزه مسجد اعم از ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اوقاف و امور خیریه و تبلیغات اسلامی برای توفیق در فعالیت ها و برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد شد.

حجت الاسلام کلات پور، با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بر حوزه فرهنگ، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی) حوزه فرهنگ را به مانند نفس کشیدن می دانند که از اهمیت ویژه و حیاتی فرهنگ دارد.

وی سختی ها و مشکلات موجود بر سر راه کارهای فرهنگی را مورد اشاره قرار داد و ابراز کرد: توفیق دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه در این مسیر خطیر و حساس؛ تعامل و همکاری دیگر متولیان حوزه مسجد در ابعاد فکری، مادی و معنوی را می طلبد.

متولیان مسجد به تعالی فرهنگ و هنر کمک کنند

وی ابراز امیدواری کرد: حضور ایشان سبب خیر و برکت برای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه و بهره مندی آنان از اتفاقات خوبی که در آینده رقم خواهد خورد را فراهم سازد.

پایان پیام/81

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

مساجد زنجان میزبان گروه‌های تئاتر مردمی بچه های مسجد