تحلیل‌گر: کنسول‌های نسل بعدی سونی و مایکروسافت در E3 2020 معرفی خواهند شد


تحلیل‌گر: کنسول‌های نسل بعدی سونی و مایکروسافت در E3 2020 معرفی خواهند شد

تحلیل‌گر شرکت IDC معتقد است که کنسول‌های نسل بعدی در E3 2020 معرفی خواهند شد و همچنان همان حالت مرسوم و همیشگی کنسول‌ها را خواهند داشت. درحالی که برخی از تحلیل‌گران پیش‌بینی کرده‌اند که کنسول‌های نسل بعدی سونی و مایکروسافت در سال جاری نمایش داده می‌شوند و در 2020 به عرضه می‌رسند، تحلیل‌گر IDC «لویس وارد» (Lewis Ward) فکر می‌کند که چنین اتفاقی...

تحلیل‌گر شرکت IDC معتقد است که کنسول‌های نسل بعدی در E3 2020 معرفی خواهند شد و همچنان همان حالت مرسوم و همیشگی کنسول‌ها را خواهند داشت.

درحالی که برخی از تحلیل‌گران پیش‌بینی کرده‌اند که کنسول‌های نسل بعدی سونی و مایکروسافت در سال جاری نمایش داده می‌شوند و در 2020 به عرضه می‌رسند، تحلیل‌گر IDC «لویس وارد» (Lewis Ward) فکر می‌کند که چنین اتفاقی دیرتر از حد انتظار صورت می‌گیرد و این کنسول‌ها پس از رونمایی طی E3 2020، در سال 2021 روانه‌ی بازار خواهند شد.

وارد در گفت‌وگو با سایت GamingBolt این موضوع را مطرح کرده و همچنین این احتمال را داده است که پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در سال 2019 «بهبودهای سخت‌افزاری جزئی» دریافت می‌کنند و علاوه بر این، چندین «عنوان AAA انحصاری» برای آن‌ها عرضه می‌شود تا برای دو سال دیگر آن‌ها را فعال نگه دارد. سپس طی E3 2020 از کنسول‌های جدید سونی و مایکروسافت رونمایی شود.

از وارد همچنین پرسیده شده است که با توجه به موفقیت نینتندو با کنسول ترکیبی سوئیچ، آیا امکان دارد که سونی و مایکروسافت هم به ساخت چنین کنسولی روی بیاورند یا خیر. وی در جواب گفته است که کنسول‌های نسل بعدی این شرکت‌ها همان حالت مرسوم و همیشگی را دنبال خواهند کرد، صفحه نمایش داخلی نخواهند داشت و دارای دیسک درایو خواهند بود.

نظر شما راجع به پیش‌بینی تحلیل‌گر IDC درباره‌ی کنسول‌های نسل بعدی چیست؟

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
تحلیل‌گر: کنسول‌های نسل بعدی سونی و مایکروسافت در E3 2020 معرفی خواهند شد

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

به‌روزرسانی جدید ویندوز 10 تاثیر مخربی بر نرخ فریم در بازی‌ها دارد