سازنده بازی Control درباره داشتن پروتاگونیستی مونث صحبت می‎کند


سازنده بازی Control درباره داشتن پروتاگونیستی مونث صحبت می‎کند

بروک مگز، طراح داستان بازی Control درباره جسی، شخصیت اصلی بازی، دنیای اطرافش و این که او یک پروتاگونیست مونث است صحبت می‎کند. بازی Control ویژگی‎های بسیاری دارد که طرفداران استودیو Remedy Entertainment آن‎ها را آشنا خواهند یافت. با این حال که این بازی از هر جهت جهشی بزرگ برای این توسعه‌دهنده خوش نام است ولی او در گوشه و کنار این بازی عناصر زیادی...

بروک مگز، طراح داستان بازی Control درباره جسی، شخصیت اصلی بازی، دنیای اطرافش و این که او یک پروتاگونیست مونث است صحبت می‎کند.

بازی Control ویژگی‎های بسیاری دارد که طرفداران استودیو Remedy Entertainment آن‎ها را آشنا خواهند یافت. با این حال که این بازی از هر جهت جهشی بزرگ برای این توسعه‌دهنده خوش نام است ولی او در گوشه و کنار این بازی عناصر زیادی را از بازی‌‎های قبلی‌‎اش قرض گرفته و همه آن‎ها را در یک بسته عجیب و غریب به نام Control گرد هم آورده است. ولی چیزی که نسبت به بازی‌‎های قبلی کاملا جدید است داشتن یک پروتاگونیست مونث است.

«بروک مگز» (Brooke Maggs) طراح داستان بازی Control در مصاحبه‌‎ای با OnlySP درباره این که استودیو Remedy Entertainment چگونه توانست شخصیت جسی را در این بازی به نمایش گذارد صحبت کرد. چیزی که او بیشتر از هر چیز دیگری روی آن تاکید داشت این بود که حتی با وجود یک پروتاگونیست مونث در مرکز بازی، داشتن زنان دیگری در دنیای بازی Control ضروری بود. یکی از اشتباهاتی که بسیاری از توسعه‎ دهندگان مرتکب می‎‌شوند این است که بازی را با پروتاگونیستی مونث یا پروتاگونیستی از اقلیت‌‎ها جلو می‌‎برند ولی او را با شخصیت‌‎های مذکر یا غیر اقلیت‌‎ها محاصره می‎‌کنند.

من بسیار خوشحالم که جسی پروتاگونیستی فعال و مونث است ولی فراموش نکنید که وی تنها زن حاضر در داستان نیست. من فکر می‌‎کنم ما بعضی وقت‎ها یک بازی را تجربه می‎کنیم و با خود می‎گوییم چه عالی شخصیت اصلی داستان مونث است ولی دنیای اطراف او اکثرا از شخصیت‌‎های مذکر پر شده است. این در حالی است که جسی امیلی پاپ و هلن مارشال را برای همنشینی دارد. ما همچنین در بخش تحقیقات با دکتر آندرهیل آشنا می‎‌شویم که کار خود را با اعتماد به نفس تمام انجام می‌‎دهد. حضور بیشتر از یک زن در اداره بسیار جالب است. این در حالی است که می‎دانیم قدیمی‌‎ترین خانه (Oldest House) و اداره کنترل (Bureau of Control) برای مدت زمان زیادی فقط توسط مردان اداره می‎شده است.

بازی Control در تاریخ 27 اوت (5 شهریور) برای پلی‌‎استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی منتشر شده است و شما می‎توانید مقالات مربوط به این بازی مثل نکاتی که قبل از خرید بازی Control باید بدانید را در وب‎سایت گیم‎شات مطالعه کنید.

سازنده بازی Control درباره داشتن پروتاگونیستی مونث صحبت می‎کندسازنده بازی Control درباره داشتن پروتاگونیستی مونث صحبت می‎کند

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تماشا کنید: اولین تریلر از فیلم Us شاهکار ترسناک ساخته جردن پیل منتشر شد