افزون بر 21 کیلوگرم مواد مخدر در زنجان کشف و ضبط شد


افزون بر 21 کیلوگرم مواد مخدر در زنجان کشف و ضبط شد

زنجان - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان ایجرود گفت: 21 کیلو و 400 گرم مواد مخدر از نوع تریاک در این شهرستان کشف و ضبط شد.

سرهنگ آرش خلخالی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی اطلاع ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان مبنی بر فعالیت یک متهم در امر تهیه و توزیع مواد مخدر، مطلع و رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی با بیان اینکه در بررسی‌ها و تحقیقات صورت گرفته مشخص شد این فرد به صورت عمده در تهیه و قاچاق مواد مخدر فعالیت دارد، اظهار داشت: ماموران دریافتند که متهم قصد دارد مقدار قابل توجهی مواد مخدر را با استفاده از یک دستگاه خودرو، جابجا کند.

خلخالی، افزود: ماموران مطلع شدند این میزان مواد مخدر به منظور توزیع در محل مورد نظر از طریق مسیر ارتباطی زنجان - بیجار، جابجا می‌شود، افزود: ماموران انتظامی موفق شدند متهم را با یک دستگاه کامیونت که در حال تردد در این مسیر ارتباطی بود، مورد شناسایی قرار داده و متوقف کنند.

وی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از این خودرو، این میزان موادر مخدر را که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود به دست آورند.

از ابتدای سال تاکنون قریب یک تن و ۳۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در این استان کشف و ضبط شده است که نسبت به مدت مشابه پارسال بیش از ۱۶ درصد افزایش نشان می‌دهد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

سال آبی گذشته جزو خشک ترین سال های آبی در استان زنجان بود