قیمت خودرو امروز (99/02/27)؛ پراید 131 به 71 میلیون تومان رسید


قیمت خودرو امروز (99/02/27)؛ پراید 131 به 71 میلیون تومان رسید
گزارشات میدانی حاکی از آن است که پراید ۱۳۱ در بازار به قیمت ۷۱ میلیون تومان خرید و فروش می شود.

با تصمیم ستاد تنظیم بازار قیمت کارخانه خودرو افزایش یافت و گویا این افزایش قیمت ها اندکی به ریزش قیمت ها در بازار خودرو کمک کرده است.

به گزارش خبرآنلاین، با شروع سال جدید افزایش قیمت خودرو نیز آغاز شد و فاصله قیمت خودرو در کارخانه تا بازار دلالان را هرچه بیشتر به سمت بازار خودرو هدایت کرد و این افزایش قیمت ها تا جایی پیش رفت که قیمت پراید در هفته گذشته به ۹۰ میلیون تومان رسید.

ستاد تنظیم بازار برای جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت خودرو تصمیم به افزایش قیمت کارخانه آن گرفت تا دست دلالان را از این بازار کوتاه کند و براساس تصمیم این ستاد قیمت خودروهای تولیدی ایران خودرو ۱۰ درصد و قیمت خودروهای سایپا ۲۳ درصد افزایش خواهد یافت.

قیمت خودرو امروز (99/02/27)؛ پراید 131 به 71 میلیون تومان رسید

گزارش های میدانی این را نشان میدهد که فروشندگان خودرو در تلاش برای جلوگیری از ریزش قیمت ها در بازار خودرو هستند و با وجود رکود در این بازار خودروها را به قیمتی بالاتر از نرخ مصوب اتحادیه عرضه می کنند.

سعید موتمنی رییس اتحادیه نمایشگاه داران در مورد روندی که بازار خودرو در پیش گرفته است به خبرآنلاین گفت: روند بازار کاهشی است و قیمت ها در بازار در حال ریزش است همانطور که قیمت پراید امروز با ریزش چشمگیری به ۶۸ میلیون تومان رسیده است.

در حال حاضر نه تنها صاحبان خودرو حاضر به فروش پراید خود به قیمت اعلام شده توسط اتحادیه نیستند بلکه نمایشگاه داران نیز این خودرو را به این قیمت معامله نمی کنند و گزارشات میدانی حاکی از آن است که پراید ۱۳۱ در بازار به قیمت ۷۱ میلیون تومان خرید و فروش می شود.

قیمت خودرو سمند ال ایکس نیز که از اسفند ماه سال ۹۸ تا شروع هفته گذشته ۳۰ میلیون تومان افزایش قیمت داشته است با آغاز این هفته قیمت آن نسبت به سایر خودروها اندکی کاهش یافته است و این خودرو به قیمت ۱۱۴ میلیون تومان معامله میشود. قیمت پژو ۴۰۵ نیز به ۱۱۰ میلیون تومان رسیده است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

زشت‌ترین خودروهای دههٔ 90 میلادی!