بازی هیتمن 3 (Hitman) معرفی شد


بازی هیتمن 3 (Hitman) معرفی شد
بازی هیتمن ۳ رسما معرفی شد.

بازی هیتمن ۳ – Hitman 3 بصورت رسمی رونمایی شد و قرار است در سال ۲۰۲۱ برای کنسول پلی استیشن ۵ شرکت سونی منتشر شود.

از مدتی پیش، شایعات پیرامون بازی هیتمن ۳ شروع شد و معلوم بود که این بازی در دست توسعه قرار دارد. اکنون در جریان رونمایی از کنسول پلی استیشن ۵، این بازی به شکلی رسمی معرفی شد تا طرفداران را هیجان زده کند.

یکی از ویژگی های بارز مجموعه هیتمن این است که در آن همیشه میتوانید «کشتار خلاقانه» داشته باشید. از دیگر ویژگی های بازی طراحی مراحل پیچیده و قرار دادن گزینه های زیاد برای پنهان کاری است. از کشتن هایی که در ظاهر «تصادفی» بنظر می رسند تا منحرف کردن دشمنان و یا پیدا کردن مکانی مناسب برای استفاده از اسلحه تک تیرانداز. هر مرحله از این بازی، صدها راه در مقابل شما قرار می دهد تا آن گونه که دوست دارید، پیشروی کنید.

استودیوی آی او اینتراکتیو تا پیش از این هم تائید کرده بود که در کنار یک بازی جدید معرفی نشده، در حال کار بر روی بازی Hitman 3 است. بازی از نظر گرافیکی، جهش بزرگی نسبت به قسمت های قبلی نداشته است اما در هر صورت درخشان به نظر می رسد. نکته هیجان انگیز دیگر این است که معلوم شده چه زمانی باید منتظر عرضه بازی باشیم.

بازی هیتمن 3 (Hitman) معرفی شد

تصور بر این است که قسمت سوم، پرونده این سری از هیتمن را بعنوان یک سه گانه ببندد. این اتفاق چندان هم عجیب نیست، زیرا تا پیش از این هم شاهد بازسازی های مختلفی از مامور ۴۷ بوده ایم. بازیکنان همینطور امیدوارند که شاهد نوآوری های تازه ای در این قسمت باشند، زیرا هیتمن ۱ و ۲ از یک فرمول یکسان پیرو می کردند و تغییرات زیادی در آنها اعمال نشده بود. ویژگی کو- آپ (Co- op) نیز یکی از خواسته های طرفداران در چند سال گذشته بوده است که باید دید آیا در نهایت به قسمت سوم اضافه می شود یا خیر.

علاوه بر این ها، گفته شده که یکی از قسمت های بازی در دبی انجام می شود. آیا این مرحله در حد و اندازه مراحل جذاب قسمت های قبلی خواهد بود؟ باید منتظر ماند و دید. جزئیات دیگر لوکیشن های بازی فعلاً دردسترس نیست.

بازی هیتمن 3 (Hitman) معرفی شد

نخستین قسمت از سری جدید هیتمن در سال ۲۰۱۶ و با فرمت اپیزودیک عرضه شد. حرکتی متفاوت از استودیوی سازنده که در نهایت پاسخ داد و سبب شد هیتمن یک بار دیگر موفق ظاهر شود. هیتمن ۲ با اینکه بصورت هفتگی عرضه نشد اما باز هم حالت اپیزودیک (یا در واقع آنتولوژی) داشت و به بازیکنان اجازه می داد که هر مرحله را بدون نظم مشخص، تجربه کنند. قسمت سوم هم احتمالا دارای چنین ساختاری خواهد بود.

البته هیتمن فعلی نتوانسته همه را راضی کند و برای تکراری بودن، عدم نوآوری و جدایی گیم پلی از داستان، مورد انتقاد قرار گرفته است. باید دید که استودیوی آی او اینتراکتیو از این خطاها تا چه حدی درس گرفته و آیا میتواند در نهایت، بهترین قسمت مجموعه را عرضه کند یا خیر.

بازی هیتمن ۳ در ماه ژانویه ۲۰۲۱ (بین ۱۲ دی الی ۱۲ بهمن ۱۳۹۹) عرضه خواهد شد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

معرفی بهترین خودروهای تاریخ کشور آلمان